Dintre ce mai mari 20 de producători, numai cinci sunt români
Cei mai mari 20 de producători de materiale de construcţii fac afaceri de 1,2 mld. euro. Doar cinci sunt români
Industria materialelor de construcţiii este un sector în care antreprenorii români nu pot concura deocamdată la vârf, acolo unde elveţienii de la Holcim, germanii de la Carpatcement...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Piaţa medicamentelor a crescut ca vânzări, dar a scăzut ca volume în primele trei luni din an. Vânzările de medicamente au avut un salt de 15% în perioada ianuarie-martie 2024, până la 8,1 mld. lei
- Criboser din Oradea, al doilea cel mai dinamic transportator rutier de mărfuri: „Avem de lucru, am mai cumpărat 20 de camioane şi aducem mărfuri în principal din Belgia, Germania şi Olanda“. Transportatorul fondat în 2006 şi controlat de Florian Bara şi s
- ZF Economia Verde. ONG-ul de mediu EFdeN lucrează la un concept de staţie smart de autobuz. „Astfel de staţii pot fi şi un instrument bun de măsurare a calităţii aerului“. Primele staţii vor fi montate în această vară în apropierea mallului Promenada din
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Andrei Pădurean, acţionar la Uniconf: Produsele sub mărcile private ale retailerilor au un nivel de preţ cu circa 30% mai mic, iar calitatea este comparabilă cu cea a produselor naţionale. Asta explică de ce tendinţa consum
- Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cristian Hadji-Culea, Teatrul Naţional Iaşi: „De la un grad de ocupare al sălilor de 50% în cel mai bun caz, am ajuns să avem spectacole cu casa închisă şi am dublat veniturile până la aproap