Brandurile locale domină piaţa produselor alimentare, însă la nonalimentare brandurile globale fac legea
Piaţa caşcavalului este dominată de branduri româneşti, acestea deţinând mai bine de jumătate din totalul vânzărilor, restul fiind împărţit între numele internaţionale...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Revolut: Aproape 9 din 10 cazuri de scam raportate de clienţii din România în 2023 au fost generate de înşelătoriile răspândite prin platformele de social media
- Danone România a sărit pragul de 1 miliarde lei în 2023, după o creştere de 18% a cifrei de afaceri, şi anuntă un profit de 68,4 milioane lei, în creştere cu 6%
- Exclusiv ZF Corporate Alexandra Dinovici, Director General Glovo România: Sunt circa 9.000 de livratori la nivelul întregii pieţe, mai ales în sezonul rece, când ponderea colaboratorilor străini creşte la 30%
- Scutirile de taxe şi spa-urile cu apă termală fac industria filmului să iubească Ungaria
- Interviu. Ieva Kulberga, managing director Central and Eastern Europe, Miele: România are un potenţial similar de creştere şi dezvoltare cu Polonia. În ambele ţări estimăm o creştere a businessului de peste 10%. Nemţii au şi o fabrică de componente la Bra