♦ Anul acesta, bugetul total alocat de companie investiţiilor a fost de 35 milioane euro, bani care au mers către digitalizare, extinderea şi consolidarea businessului în regiune, pe extinderea flotei, cât şi a unor soluţii alternative de livrare.
FAN Courier, liderul pieţei de curierat, şi-a majorat veniturile cu 15% în acest an, până la 1,25 miliarde lei. Avansul vine ca urmare a creşterii vânzărilor online, a investiţiilor făcute de companie, cât şi a unui număr mai mare de trimiteri cross-border.
„Am investit în a ajuta companiile din România să iasă şi pe alte pieţe. Prima noastră ieşire a fost pe piaţa din Moldova, unde am mers pentru că am avut foarte multe cereri. Apoi a început războiul şi multe firme au zis că vor aştepta să vadă ce o să se întâmple. Acum avem câteva firme din România care s-au dus acolo şi vedem o creştere. Ne-am dus pe pieţele din Bulgaria, Grecia, Ungaria, Slovacia şi vom continua să ne dezvoltăm pe zona respectivă. Ne dorim în continuare să ajutăm firmele din România să poată să iasă şi pe pieţele din afară“, spune Adrian Mihai, CEO şi cofondator al FAN Courier.
FAN Courier face livrări cross-border, însă cele mai multe livrări le fac comercianţii internaţionali în România, mai mult decât vânzătorii din România către pieţele din afară.
Pentru a susţine un volum mai mare de livrări cross-border, FAN Courier a investit într-un hub, amplasat la Arad.