Afaceri de la zero
Afaceri de la Zero. Loredana Gavriliu vrea să ducă tablourile personalizate cu păpuşi din macrame AleArtizan în toată ţara, dar şi peste hotare. „Am peste 1.000 de tablouri realizate până acum, însă nu am făcut niciodată două la fel.“
vineri, 00:06
Afaceri de la Zero. Loredana Gavriliu vrea să ducă tablourile personalizate cu păpuşi din macrame AleArtizan în toată ţara, dar şi peste hotare. „Am peste 1.000 de tablouri realizate până acum, însă nu am făcut niciodată două la fel.“

Loredana Gavriliu a lucrat pentru prima dată cu macrame atunci când fetiţa ei a trebuit să meargă la un târg caritabil de Crăciun cu un ornament făcut manual. Treptat a făcut mai multe astfel de ornamente şi încurajată de familie a mers de la pasiune la o mică afacere care astăzi poartă numele de AleArtizan - Păpuşi din Macrame.

citește mai mult
Afaceri de la Zero. De la pasiune la business. Familia Dorobanţu a început să facă bere în propria bucătărie, iar în urmă cu un an a lansat propriul brand de bere – Curentu’
joi, 00:06
Afaceri de la Zero. De la pasiune la business. Familia Dorobanţu a început să facă bere în propria bucătărie, iar în urmă cu un an a lansat propriul brand de bere – Curentu’

Virgil Dorobanţu este un mare pasionat de bere, iar ideea unei beri proprii a răsărit în mintea antreprenorului încă de acum 30 de ani. După ce a creat o multitudine de beri în propria bucătărie, în 2019, ideea propriei berării a prins contur aşa că a început alături de soţia sa Elena să lucreze la punerea în practică a un proiect care pune Vâlcea pe harta berii artizanale.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Cum au crescut? Cristina Olteanu a dus proiectul AlbAlb, care găzduieşte creatori şi designeri români într-un magazin din centrul Bucureştiului, la afaceri de peste un milion de lei şi a adunat în portofoliu produse de la peste 100 de artizani
miercuri, 00:05
Afaceri de la zero. Cum au crescut? Cristina Olteanu a dus proiectul AlbAlb, care găzduieşte creatori şi designeri români într-un magazin din centrul Bucureştiului, la afaceri de peste un milion de lei şi a adunat în portofoliu produse de la peste 100 de artizani

Cristina Olteanu a deschis magazinul AlbAlb în toamna anului 2018, după ce a renunţat la cariera în banking şi a decis să facă din pasiunea sa pentru artă un business. În cei şase ani de activitate, ea a dus proiectul la afaceri de peste un milion de lei.

citește mai mult
Afaceri de la Zero. Izabela Neacşu a pornit cofetăria Dulciuri Minunate în 2018 şi s-a extins în AFI Cotroceni. „Obiectivul este să dezvoltăm şi o gamă de produse pentru retaileri“
marţi, 00:05
Afaceri de la Zero. Izabela Neacşu a pornit cofetăria Dulciuri Minunate în 2018 şi s-a extins în AFI Cotroceni. „Obiectivul este să dezvoltăm şi o gamă de produse pentru retaileri“

Bazele pasiunii pentru dulciuri în cazul Izabelei Neacşu, fondatoarea cofetăriei Dulciuri Minunate, sunt încă din copilărie, de la prăjiturile mamei sale. Ulterior, ea a transformat pasiunea în business şi a deschis un laborator în Bucureşti în 2018. Anul acesta a făcut şi pasul spre extindere, punând primul loc pe hartă în centrul comercial AFI Cotroceni.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Cum au crescut? Infinity for Home, un business cu mobilier personalizat pornit acum patru ani, s-a extins cu un showroom de patru ori mai mare decât cel iniţial şi a ajuns la circa 2.000 de produse listate în magazinul online
luni, 00:05
Afaceri de la zero. Cum au crescut? Infinity for Home, un business cu mobilier personalizat pornit acum patru ani, s-a extins cu un showroom de patru ori mai mare decât cel iniţial şi a ajuns la circa 2.000 de produse listate în magazinul online

Infinity for Home, un showroom de mobilă şi decoraţiuni în care clienţii vin pentru a-şi personaliza locuinţele, pornit în urmă cu patru ani, s-a extins într-un spaţiu de patru ori mai mare decât cel în care a început şi a ajuns să aibă în magazinul online circa 2.000 de obiecte de mobilier. Infinity for Home furnizează mobilier pentru segmentul de business şi pentru utilizatorul final, iar piesele de mobilier îşi păstrează conceptul de personalizare, astfel încât fiecare persoană sau business să îşi poată pune amprenta pe fiecare produs.

citește mai mult