Brandul de rochii Milla Milla se apropie de aniversarea de zece ani, timp în care antreprenoarea Ludmila Corlăteanu a dus acest business la primul milion de lei. Acum, ea vrea să treacă şi pragul milionului de euro şi să deschidă şi un showroom.
citește mai multCarmen Zamfir a pornit în toamna anului 2023 propriul business în domeniul vestimentar după mai bine de patru decenii în care a lucrat în domeniul tricotajelor, iar anul trecut a ajuns deja cu brandul Laneria, pe care îl dezvoltă împreună cu fiul său Mario, la o cifră de afaceri de 1,1 milioane de lei.
citește mai multGelateria Puro Vero din Bucureşti, din zona Aviaţiei-Pipera, a luat naştere în urmă cu două luni, din pasiunea lui Ciprian Sălceanu pentru îngheţata artizanală italiană. Cu background în domeniul IT & telecom, dar cu circa şase ani ani de experienţă în producţia de gelato, el a decis să aducă gustul autentic italian în zona de nord a Bucureştiului.
citește mai multStilul de viaţă bazat pe dieta keto, unde accentul stă pe un plan alimentar scăzut în carbohidraţi, avea să îi aducă Mihaelei Pavel şi ideea de business care s-a transformat în 2024 în brandul Ketolicious.
citește mai multLimonădăria Nea Tică, un business din Caransebeş care în urmă cu zece ani a deschis drumul în acest segment de piaţă, a ajuns în 2024 la o cifră de afaceri de peste 1,2 milioane de lei, în creştere cu 25% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
citește mai multInginerul piscicol Diadem Atodiresei, care produce 1.000 de tone de peşte de acvacultură în două ferme piscicole din Iaşi şi Botoşani, spune că motorul din spatele dezvoltării au fost fondurile europene.
citește mai multLiviu Bîrleanu a pornit StarGift, un magazin online cu produse personalizate, în 2016. Patru ani a durat până când businessul a ajuns la „primul milion”, chiar în anul pandemiei.
citește mai multLarisa Dragna s-a hotărât în 2008, chiar după ce termina facultatea din domeniul artei şi al designului, să şi vândă produsele pe care le desena. A cumpărat propria maşină de cusut, a şi stricat-o şi reparat-o ulterior încercând diverse materiale, dar astăzi colaborează cu trei ateliere unde ideile ei prind viaţă sub formă de haine şi ajung chiar şi în străinătate.
citește mai multPasiunea lui Lucian Teiu pentru obiectele vintage, mai ales porţelanuri fine, a fost legată cumva de un eveniment personal, mutarea într-un apartament dintr-o casă interbelică, în zona Foişorul de Foc din Bucureşti
citește mai multLinda Szabo, 32 de ani, absolventă a Facultăţii de arte şi design din Cluj-Napoca, a ştiut încă din şcoală că vrea să creeze produse pline de culoare, dar nu a făcut pasul spre mic antreprenoriat până nu şi-a finalizat studiile cu un master. Creaţiile sale din studenţie şi reacţia celor care le priveau au determinat-o să îşi facă un PFA şi să înceapă să vândă.
citește mai multFamilia Dumitru a pornit în urmă cu 13 ani Acvatic Bebe Club şi anul trecut a ajuns la o cifră de afaceri de 3,6 milioane de lei. Anul acesta, merge pentru prima dată spre borna de 1 mil. euro cifră de afaceri.
citește mai multAlexu Toader şi Mara Oană se mutau în satul Viscri din judeţul Braşov şi începeau proiectul Viscri 32 – un restaurant şi o casă de oaspeţi în vestitul sat din Transilvania.
citește mai multIdeea pantofilor Ancolette a prins viaţă în 2015, când Anca Andrei a început să picteze mai întâi pantofi pentru a-i personaliza, iar apoi a trecut şi la producţie. Astăzi, portofoliul de produse este dedicat 90% mireselor care aleg brandul românesc de pantofi pentru ziua nunţii, dar tot ele şi revin de obicei pentru pantofi de zi cu zi.
citește mai multPreluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE