Zireto Caffe, un lanţ de cafenele pornit în Suceava acum şapte ani şi ajuns printre cele mai extinse de pe plan local, îşi propune să depăşească pragul de 100 de unităţi la nivel naţional până la finalul lui 2024.
citește mai multZireto Caffe, un lanţ de cafenele pornit în Suceava acum şapte ani şi ajuns printre cele mai extinse de pe plan local, îşi propune să depăşească pragul de 100 de unităţi la nivel naţional până la finalul lui 2024.
citește mai multTransilvania Nuts, companie care activează în domeniul procesării nucilor, controlată de antreprenorii Levente Bara şi Alexandru Chiric, are în plan construirea unei noi fabrici în Ciugud, judeţul Alba, lângă cea existentă deja. Levente Bara, cofondator al businessului, spune că unitatea de producţie ar putea fi deschisă până la finalul anului 2025.
citește mai multRecenta tranzacţie prin care Cramele Recaş au intrat în acţionariatul companiei Tenuta Odobeşti, activă în domeniul producţiei şi comercializării cu ridicata a vinului, a crescut şi mai mult capacitatea de producţie şi de cultivare a celui mai mare jucător din piaţa locală a producţiei de vinuri.
citește mai multTemperaturile ridicate din această vară au dus la creşteri şi de două cifre pentru producătorii de ape minerale de pe plan local. Mihai Neagu, directorul general al Perla Harghitei şi Apemin Tuşnad, spune că 2024 este un an bun din perspectiva vânzărilor, atât pentru producătorul de ape minerale, cât şi pentru piaţă.
citește mai multCreştea costurilor din piaţă şi scăderea nivelului de trai îi determină pe consumatori să opteze pentru variante mai ieftine astfel încât să îşi optimizeze coşul de cumpărături. De aceea, mulţi consumatori aleg mărcile private, care au preţuri mai mici faţă de brandurile consacrate, ceea ce face ca această categorie să câştige tot mai mult teren în piaţă.
citește mai multAntreprenorul Marius Tudosiei, fondator, Băcănia Veche, a cumpărat conacul Oteteleşanu, din comuna Grădinari, judeţul Giurgiu, clădire care datează încă de la începutul anilor 1900.
citește mai multLanţul de cafenele Meron, pornit în urmă cu nouă ani în Cluj-Napoca, a făcut primul pas în afara ţării prin deschiderea unei unităţi în Budapesta. Dezvoltarea businessului nu se opreşte însă aici, iar Bogdan Ciocian, proprietarul Meron, anunţă deja inaugurarea de noi localuri atât în ţară, cât şi în afară, al doilea oraş din străinătate fiind Paris.
citește mai multSimigeria Ioan, un business pornit în Sebeş de Sorin Opriţa şi soţia sa, numără astăzi, după zece ani de activitate, opt unităţi şi aşteaptă venituri de circa 2 milioane euro în 2024.
citește mai multMarcel Vulpoi, coproprietarul cramei Gramofon Wine, vrea să dezvolte turismul în zona viticolă Dealu Mare prin încheierea unor parteneriate cu celelalte crame din apropiere, dar şi cu agenţii de turism. Mai mult, antreprenorul a deschis recent un hotel boutique numit Gramofon Inn pentru a veni în completarea serviciilor oferite deja la cramă.
citește mai multIonuţ Nedea, antreprenorul care a vândut agenţia de turism online Litoralulromânesc.ro către un holding polonez de tehnologie în una din cele mai mari tranzacţii de pe piaţa locală de profil, este de părere că interesul investitorilor străini este tot mai mare pentru piaţa autohtonă. Turismul românesc are mult potenţial de creştere, chiar peste media europeană, ceea ce face ca interesul investitorilor să fie pe măsură.
citește mai multProducătorii de vinuri din România, în special cei care fac tururi de cramă şi degustări, pun alături de licorile lor şi brânzeturi româneşti, o practică adoptată recent de aceştia. Dacă înainte paharele de vin se serveau alături de brânzeturi din afara ţării, acum producătorii autohtoni de profil reuşesc să câştige tot mai mult teren.
citește mai multMerlin Beverages, producător de băuturi răcoritoare sub branduri precum Vitamin Aqua şi Pop Cola, are în plan să îşi consolideze prezenţa pe pieţele externe în care se află, anume Cehia, Emiratele Arabe Unite, Bulgaria şi Republica Moldova. Cea mai importantă piaţă externă pentru compania din Piatra Neamţ este Bulgaria, unde are o prezenţă în marile lanţuri de retail, în reţelele de benzinării şi în comerţul tradiţional.
citește mai multDiana Ciupac, acţionar al Bijuteria Gia, un business de familie din Timişoara, este de părere că România nu mai reprezintă de multă vreme un nume important în domeniul producţiei de bijuterii, iar asta şi pentru că tinerii nu se mai orientează către acest segment la fel de mult ca înainte.
citește mai multPreluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE