♦ Unul dintre cele mai importante planuri de dezvoltare pe care OSCAR Downstream, cel mai mare jucător independent din piaţa petrolieră locală, îl are pentru anul acesta este intrarea pe segmentul de retail de carburanţi cu brandul propriu, gândit pentru segmentul premium de consumatori ♦ Dar la acesta se adaugă investiţii pe toate segmentele de activitate deja mature, bugetul pentru anul acesta fiind de 10 milioane de euro.
Cu o prezenţă în business de peste 20 de ani, OSCAR Downstream a devenit cel mai mare jucător independent de pe piaţa petrolieră locală, axat pe segmentul B2B. Compania deţine şapte depozite de stocare, amplasate la o distanţă de circa 200 de kilometri unul de altul, localizate în Şercaia (judeţul Braşov), Zădăreni (judeţul Arad), Ocna Mureş (judeţul Alba), Roman (judeţul Neamţ), Craiova (judeţul Dolj), Fundulea (judeţul Călăraşi), Constanţa (judeţul Constanţa). Depozitele din Şercaia, Zădăreni, Ocna Mureş şi Roman sunt construcţii greenfield. Mai departe, compania are o reţea de benzinării care a depăşit 110 staţii de distribuţie la nivel naţional: 30 de staţii proprii dedicate segmentului de clienţi B2B sub brandul OSCAR Drive, poziţionate de-a lungul principalelor drumuri comerciale, şi peste 80 de benzinării în franciză sub brandul RO concept OSCAR, pentru clienţii B2C (număr în creştere). La acestea se adaugă peste 2.500 de staţii de incintă OSCAR -DIESELPoint, dar şi un parc propriu de peste 100 de autocisterne. Anul trecut, compania a ajuns la un business de 1,47 de miliarde de euro şi este deţinută de omul de afaceri Alin Niculae. Pentru anul acesta, evoluţia vânzărilor, cel puţin pentru primul trimestru, a adus o uşoară creştere faţă de perioada similară din 2023.