Grupul Kane, ce activează în domeniul ospitalităţii, estimează că va încheia anul cu o creştere a veniturilor situată între 30% şi 40%. Avansul vine din consolidarea businessului - asta după câţiva ani în care piaţa HoReCa a fost afectată de diverşi factori, dar şi din inflaţie.
citește mai multGrupul de restaurante SHC îşi propune extinderea portofoliului de localuri atât prin achiziţia de noi jucători, cât şi prin deschiderea unor noi restaurante.
citește mai multLanţul de restaurante cu specific japonez, Japanos, care a pornit din Bucureşti, a ajuns astăzi nouă localuri, dintre care şase pe plan local şi câte o unitate în Paris, Abu Dhabi şi Santa Lucia. Planurile companiei pentru viitorul apropiat sunt de a intra pe pieţele din Dubai, Algeria şi Kosovo.
citește mai multMarian Ciupitu, fondatorul companiei de construcţii Terano Construct, este optimist cu privire la anul viitor, aşteptându-se la venituri sensibil mai mari decât în 2023. Anul acesta a fost unul bun, însă nu din perspectiva unui număr mai mare de clienţi, ci din cea a investiţiilor suplimentare realizate de clienţii deja existenţi.
citește mai multVitamix, un retailer autohton de suplimente naturale, alimente sănătoase şi cosmetice, şi-a extins reţeaua cu 13 magazine în acest an şi a ajuns astfel la un total de 62 de unităţi proprii. În 2023, compania a investit atât în extinderea reţelei de magazine, cât şi în zona de producţie şi logistică.
citește mai multMade by Society, fostul Vagabond Studio, una dintre cele mai puternice mărci româneşti de modă prin prisma vânzărilor şi a dimensiunii reţelei de magazine, are în plan să atace o nouă piaţă, după ce a deschis magazine în Bulgaria şi Anglia.
citește mai multGlass Expert, o companie românească de producţie şi montare a sticlei înfiinţată în 2002 de Cătălin Horomnea, trimite şi montează sticlă pentru diferite proiecte din Europa, SUA, Africa şi Asia. O mare parte din încasările companiei vin din contractele încheiate cu alte firme din afara ţării.
citește mai multSimion Mureşan, cofondator al cramei La Salina din Turda, spune pentru un business de talia celui pe care îl conduce, ideal ar fi ca 25% din producţie să meargă în extern, iar restul de 75% să reprezinte încasările de pe piaţa locală.
citește mai multPandemia a forţat multe businessuri să intre în mediul online, pentru unele companii find singura soluţie pentru a putea supravieţui. Dacă toată activitatea s-a mutat în timpul crizei sanitare în mediul virtual, bugetele de promovare au fost redirecţionate către marketingul online, ceea ce a dus la o creştere a costurilor pentru aceste servicii.
citește mai multViorica Cosmetic România, un producător de cosmetice din Republica Moldova, a ajuns să deţină 11 magazine sub brand propriu pe piaţa locală, iar planurile sunt de a se extinde cu încă nouă unităţi anul viitor. De asemenea, planurile de expansiune vizează şi dezvoltarea pe alte canale de vânzare, precum distribuţia sau zona corporate.
citește mai multLevente Bara, cofondator al Transilvania Nuts, procesator de miez de nucă, ce deţine o fabrică în judeţul Alba, spune că în ţările în care au activitate companiile în care el e acţionar, consumul a scăzut ca urmare a creşterii preţurilor, ceea ce are un impact direct asupra grupului, existând situaţii în care contractele sunt amânate.
citește mai multGrupul Taparo, specializat în producţia de mobilă şi textile, controlat de familia de antreprenori locali Filip, are în plan extinderea activităţii pe piaţa din SUA. Această mutare face parte din strategia mai amplă de dezvoltare a businessului autohton, spune Mihai Filip, CEO al Taparo. Grupul trimite deja la export produse în multe pieţe din Europa, Asia şi Orientul Mijlociu, următoarea ţintă fiind SUA.
citește mai multFondatorii Shoteria, primul bar de shoturi deschis în România în urmă cu circa opt ani, au în plan extinderea portofoliului de afaceri cu un salon de evenimente în centrul Bucureştiului, în zona Piaţa Victoriei.
citește mai multPreluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE