ZF 24

Cătălin Florea, fost Head of Product la agenţia Initiative România, revine în grupul Lowe, în poziţia de Strategy & Innovation Director

Cătălin Florea, fost Head of Product la agenţia...

Autor: Roxana Rosu

16.05.2024, 14:49 41

Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de marketing şi comunicare din România, l-a numit pe Cătălin Florea în funcţia de Strategy & Innovation Director, acesta urmând să colaboreze cu echipele de management ale agenţiilor grupului pentru a identifica priorităţile strategice şi oportunitătile de optimizare a proceselor interne.

În ultimii doi ani, el a lucrat în Stockholm, iar anterior a fost Head of Product la agentia Initiative Romania, membră a grupului de companii Lowe.

„În Lowe Group, nu uităm niciodată oamenii valoroşi pe care i-am avut alături. Odată cu revenirea lui Cătălin, mă bucur să constat că nici ei pe noi. Fost membru de excelenţă al echipei Initiative, Cătălin a adus o contribuţie importantă la succesul grupului nostru şi am toată încrederea că o va face în continuare, din noul rol. Cătălin are o viziune orientată către inovaţie şi rezultate tangibile şi împreună ne propunem să accelerăm o serie de proiecte care ne vor face mai performanţi, ne vor hrăni curiozitatea şi ne vor stimula creativitatea, toate cu impact în business-ul clienţilor noştri”, a spus Sever Savanciuc, CEO Lowe Group.

Cu o experienţă de peste 15 ani în principalele grupuri de marketing şi publicitate din România, Cătălin Florea a contribuit la dezvoltarea strategică a unor branduri precum Lidl, Orange, BMW, Mastercard, Lego, Heineken.

„În ciuda creativităţii care le defineşte, agenţiile de comunicare sunt destul de conservatoare la nivelul modelului de business, al produselor şi organizării interne. Industria de publicitate este într-un efort de redefinire în toată lumea şi îmi propun să contribui la acest efort prin găsirea unor moduri de lucru mai eficiente, mai bine adaptate la mediul nostru de business– de la publicul larg la clienţi, colegi şi furnizori. Cu aproape 20 de ani în urmă, o campanie celebră spunea «Hate something, change something». Cred în forţa mobilizatoare a gândirii critice, a respingerii faţă de tot ce nu ne place şi poate fi făcut mai bine. Îmi doresc ca în Lowe Group să cuplăm mai bine creativitatea la provocările de business, să construim un mediu prin care să încurajăm inovaţia şi să experimentăm mai mult”, a spus Cătălin Florea.

El a absolvit Facultatea de Inginerie în Limbi Străine la Universitatea Politehnică din Bucureşti, urmând, în paralel, studii de licenţă în Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării la Universitatea din Bucureşti. De asemenea, deţine o diplomă de master în publicitate, obţinută în cadrul SNSPA.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels