♦ „În competiţia cu businessurile din China, jucătorii locali au avantajul geografic şi aici cred că promisiunea de brand trebuie respectată – politică de livrare şi de retur prietenoasă, comunicare cu clienţii şi comunitate.“
În competiţia pentru atragerea consumatorilor în mediul digital cu jucătorii din China, magazinele online din România au câteva avantaje pe care ar trebui să pună accent, precum calitatea produselor, livrarea rapidă şi încrederea în brand, consideră Dragoş Andronache, head of digital, United Media, agenţie de media full-service, cu un departament dedicat serviciilor de research şi consumer insights, precum şi de digital (performance marketing, data & analytics, programmatic, SEO).
„Oamenii sunt dispuşi să aştepte mai mult sau să plătească mai mult pentru un produs atâta timp cât îi atragi într-o comunitate, le spui o altfel de poveste şi constuieşti în zona asta de awarness, consideration. Principalul factor pentru care un consumator ar schimba retailerul online e în continuare preţul, dar sunt şi alte atribute în top cinci de care retailerii pot profita şi vorbim de calitatea produsului, termenul de livrare, încrederea în acel comerciant şi zona de sustenabilitate. Sunt lucruri pe care businessurile locale le pot construi“, a spus Dragoş Andronache în cadrul conferinţei evenimentului ZF eCommerce Summit 2024, care a avut loc la începutul lunii aprilie.