ZF IT Generation
ZF IT Generation. Pavlos Loizou, CEO & cofondator, Ask Wire: Am semnat primul nostru contract cu o companie de energie din România, pentru care vom cartografia potenţialul energiei solare într-un oraş
vineri, 08:00
ZF IT Generation. Pavlos Loizou, CEO & cofondator, Ask Wire: Am semnat primul nostru contract cu o companie de energie din România, pentru care vom cartografia potenţialul energiei solare într-un oraş

Ask Wire, un start-up din Cipru care construieşte o bază de date cu toate activele imobiliare din Balcani - care conţine inclusiv date privind riscurile în caz de cutremur sau inundaţii, preţurile din tranzacţii, potenţialul panourilor solare dar şi traficul auto - a semnat primul său contract pentru un proiect pilot cu o companie de energie din România.

citește mai mult
ZF IT Generation. Marius Preplicean, fondator al Swift Sight – soluţie AI pentru supraveghere video: Dezvoltăm o soluţie inteligentă care transformă camerele în „senzori de comportament“
joi, 08:00
ZF IT Generation. Marius Preplicean, fondator al Swift Sight – soluţie AI pentru supraveghere video: Dezvoltăm o soluţie inteligentă care transformă camerele în „senzori de comportament“

Swift Sight, un start-up pornit de un student al Academiei Tehnice Militare, lucrează în prezent la dezvol­tarea unei soluţii care transformă sistemele tradiţionale de supraveghere video în sisteme inteli­gente, dar care poate fi comer­cializată totodată şi cu un dispozitiv pentru a putea fi folosit şi la distanţă. Soluţia, bazată pe tehno­logia AI, se adresează atât institu­ţiilor guver­na­mentale, cât şi in­sti­tu­ţiilor priva­te, echipa Swift Sight având ca obiec­­tiv să obţi­nă acre­­di­tă­­rile ne­ce­sare pentru a putea furniza solu­ţia către NATO.

citește mai mult
ZF IT Generation. Start-up Update. Tudor Darie, CEO şi cofondator al platformei de finanţare participativă Fagura: Am început anul foarte bine, în unele luni avem creştere de 6 ori faţă de 2023
miercuri, 08:00
ZF IT Generation. Start-up Update. Tudor Darie, CEO şi cofondator al platformei de finanţare participativă Fagura: Am început anul foarte bine, în unele luni avem creştere de 6 ori faţă de 2023

Start-up-ul fintech Fagura din Republica Moldova, care a lansat în acest an şi în România platforma sa de finanţare participativă - după obţinerea autorizaţiei de la Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), a înregistrat în prima lună de funcţionare pe piaţa locală un volum al împrumuturilor acordate mai mare decât cel realizat într-un an în Republica Moldova.

citește mai mult
ZF IT Generation. Sorin Amzu, marketing manager Flaminjoy – platformă pentru influencer marketing: Mizăm pe dublarea veniturilor anul acesta, la 2 milioane de euro. Mare parte din business va fi generat de pieţele externe. În afară de România, acum suntem prezenţi în alte 10 ţări
marţi, 08:00
ZF IT Generation. Sorin Amzu, marketing manager Flaminjoy – platformă pentru influencer marketing: Mizăm pe dublarea veniturilor anul acesta, la 2 milioane de euro. Mare parte din business va fi generat de pieţele externe. În afară de România, acum suntem prezenţi în alte 10 ţări

Flaminjoy, start-up-ul local care a dezvoltat un ecosistem de soluţii soft¬ware ce conectează brandurile cu in¬fluen¬cerii, şi-a propus să îşi dubleze anul acesta veniturile la 2 milioane de euro, în condiţiile în care în ultimele şapte luni a reuşit să îşi extindă acce¬le¬rat prezenţa la nivel interna¬ţional, fiind acum prezent în total în 10 ţări, ex-ceptând România. După Bulgaria şi Indonezia, care s-au nu¬mărat printre pri¬mele pieţe externe pe care s-a extins start-up-ul, acum Flaminjoy are clienţi acti¬vi şi din Polonia, Serbia, Elveţia, Franţa, Nigeria, Ghana, Filipine şi Singapore. Pe pieţele externe, start-up-ul s-a extins prin intermediul unor par¬teneriate cu agenţii şi entităţi media, precum şi cu companii de tehnologie.

citește mai mult
FameUp, start-up-ul din Iaşi care a dezvoltat o platformă pentru branduri şi microinfluenceri în care a investit Daniel Dines: Am început expansiunea în SUA. Acolo bugetul unui brand pentru influencer marketing poate fi de zeci de ori mai mare faţă de România
24 mai 2024
FameUp, start-up-ul din Iaşi care a dezvoltat o platformă pentru branduri şi microinfluenceri în care a investit Daniel Dines: Am început expansiunea în SUA. Acolo bugetul unui brand pentru influencer marketing poate fi de zeci de ori mai mare faţă de România

FameUp, start-up-ul din Iaşi care a dezvoltat o platformă prin care brandurile îşi pot promova produsele cu ajutorul microinfluen­ce­rilor, se concentrează acum pe adaptarea produsului său pentru piaţa din SUA astfel încât să reuşească să atragă cât mai mulţi clienţi – agenţii şi branduri – şi implicit şi utilizatori – microinfluenceri, ţinta fiind de a ajunge la venituri de 4-5 milioane la final de an, astfel încât să poată demara o rundă de finanţare de serie A începând cu 2025.

citește mai mult