Companii

Paralela 45, unul dintre cei mai mari turoperatori de pe piaţa locală, a încheiat anul 2023 cu un volum de vânzări de 300 de milioane de lei. Chicco, brandul de produse pentru copii, trece pe o altă firmă

Paralela 45, unul dintre cei mai mari turoperatori de pe...

Autor: Miruna Diaconu

21.05.2024, 12:30 2937

La finalul anului trecut, segmentul de comerţ, reprezentat de brandul Chicco, a fost divizat de businessul de turism al Paralela 45. Înainte, cele două businessuri funcţionau pe aceeaşi companie.

Paralela 45, unul dintre cei mai mari turoperatori de pe piaţa locală, a încheiat anul 2023 cu un volum de vânzări de 300 mil. lei, potrivit datelor fur­ni­zate de reprezetanţii compa­niei. La finalul anului trecut, brandul Chicco a trecut pe o altă firmă, fiind până la acel moment operat pe aceeaşi companie ca agenţia de turism – Paralela 45 Turism.

Brandul Chicco trece astfel pe compania Paralela 45 Kids. Businessul cu produse pentru copii a avut anul trecut venituri de 17 mil. lei. Chicco este un producător italian de îmbrăcă­minte şi diverse produse pentru copii, iar în România brandul a fost adus de Alin Burcea şi soţia sa, Ruxandra, la începutul anilor ’90. Astăzi, Chicco are şapte magazine fizice şi o platformă online în România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro