♦ La finalul anului trecut, segmentul de comerţ, reprezentat de brandul Chicco, a fost divizat de businessul de turism al Paralela 45. Înainte, cele două businessuri funcţionau pe aceeaşi companie.
Paralela 45, unul dintre cei mai mari turoperatori de pe piaţa locală, a încheiat anul 2023 cu un volum de vânzări de 300 mil. lei, potrivit datelor furnizate de reprezetanţii companiei. La finalul anului trecut, brandul Chicco a trecut pe o altă firmă, fiind până la acel moment operat pe aceeaşi companie ca agenţia de turism – Paralela 45 Turism.
Brandul Chicco trece astfel pe compania Paralela 45 Kids. Businessul cu produse pentru copii a avut anul trecut venituri de 17 mil. lei. Chicco este un producător italian de îmbrăcăminte şi diverse produse pentru copii, iar în România brandul a fost adus de Alin Burcea şi soţia sa, Ruxandra, la începutul anilor ’90. Astăzi, Chicco are şapte magazine fizice şi o platformă online în România.