Retail&Agrobusiness

Cum a ajuns Unirea Shopping Center „raiul“ restaurantelor fast-food şi al patiseriilor? Până acum circa un deceniu, la parterul centrului comercial se înghesuiau marii retaileri de modă

Cum a ajuns Unirea Shopping Center „raiul“...

Autor: Cristina Roşca

22.05.2024, 00:07 5894

Centrul comercial Unirea Shopping Center a ajuns din kilo­metrul zero al modei autohtone raiul restaurantelor fast-food şi al patise­riilor. Noodle Pack, Cheese Pasta şi covrigăria Luca sunt doar cele mai recente nume care se adau­gă listei ce cuprinde şi KFC, McDonald’s, Chopstix sau Patiseria Megapan.

Spre comparaţie, până acum circa un deceniu, la parterul centrului comercial se înghesuiau marii retaileri de modă. Spre exemplu, Inditex a inaugurat magazinul Zara de la Unirea în mai 2009, fiind prima unitate stradală sub acest brand în România. Magazinele de la parterul Unirea Shopping Center sunt consi­derate a fi stradale pentru că intrarea se face de pe bulevard, deşi retailerii sunt chiriaşii centrului comercial. Apoi, spaniolii au continuat să aducă şi alte branduri, respectiv Bershka, Stradivarius şi Pull & Bear. Lor li s-au alăturat H&M, New Yorker, dar şi retaileri de cosmetice precum Sephora sau Douglas.

Pandemia a venit însă să schimbe situaţia. Reducerea traficului pietonal din zonă, dar şi evoluţia centrului comercial au făcut ca în 2021 să se închidă magazinele Bershka şi Pull&Bear. Un an mai târziu a urmat Zara. Apoi a venit rândul Stradivarius.

Acum, locul lor a fost luat de patiserii, covrigării şi restaurante de tip fast-food.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro