Companii

De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia Agricolă Suceava să conecteze 200 de mici producători cu consumatorii, de la o piaţă volantă la raftul din supermarket

De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia...

Autor: Florentina Niţu

08.05.2024, 00:07 1314

La Izvorul Dornei, Aronia Hănţeşti, Carnica Bucovina BeeZum, Stâna lui Roman şi Bunătăţi de la Ţară sunt doar câţiva din cei peste 200 de producători care astăzi se află sub umbrela „Din drag de Bucovina“, un proiect care a pornit de la o piaţă volantă, organizată în fiecare zi de sâmbătă în curtea Direcţiei pentru Agricultură Judeţeană (DAJ) Suceava, şi care a devenit o poartă către rafturile celor mai mari retaileri din România.

„Sunt producători care au reuşit să crească şi să găsească alte pieţe de desfacere. Sunt producători care, în prezent, în mod constant merg la târgurile din curtea Ministerului Agriculturii, dar şi alte târguri de profil organizate în Bucureşti sau în alte oraşe mari din ţară. Totodată, am intermediat  prezenţa micilor producători, care au îndeplinit condiţiile de a fi listaţi, în reţeaua de magazine Profi, local, în judeţul Suceava, pentru că aşa este gândit proiectul acestuia, de a avea producători din judeţele de provenienţă“, a spus şefa DAJ Suceava. Ei sunt prezenţi în Profi la „Raftul cu Bunătăţi Locale“.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO