Consumatorii devin tot mai atenţi la ingredientele folosite în produsele pe care vor să le achiziţioneze, o tendinţă conturată încă din perioada pandemiei, când oamenii s-au concentrat mai mult pe sănătate.
citește mai multConsumatorii devin tot mai atenţi la ingredientele folosite în produsele pe care vor să le achiziţioneze, o tendinţă conturată încă din perioada pandemiei, când oamenii s-au concentrat mai mult pe sănătate.
citește mai multBusinessul românesc Mizar, o afacere pornită în Bacău şi activă în producţia şi retailerul de modă, îşi propune dublarea numărului de magazine în următorii 4-5 ani, până la 40 de unităţi. Astăzi, reţeaua numără 19 magazine, ultimul fiind deschis la Piteşti anul acesta.
citește mai multMărcile private cunosc o creştere considerabilă a cererii în ultimii ani, mai ales pe fondul creşterii preţurilor şi al scăderii nivelului de trai. Odată cu ascensiunea mărcilor private, principalii actori care au de suferit sunt chiar producătorii locali, care pierd tot mai mult loc pe rafturile din marile magazine.
citește mai multZF 15 minute cu un antreprenor. Magda Staicu, cofondatoarea magazinului The Edit: Piaţa de design de interior are mult potenţial pe plan local. Bucureştiul a devenit mult mai efervescent, iar România trebuie să accelereze ritmul de modernizare
citește mai multHouse of VLAdiLA, un business activ în zona de design, a fost fondat în 2018 de către Oana şi Dragoş Vlădilă, iar astăzi, tapetul realizat în fabrica firmei ajunge în circa 20 de ţări. În viitorul apropiat, Dragoş Vlădilă îşi doreşte ca businessul să se extindă mai mult la nivel internaţional.
citește mai multAlexandra Bogatu, proprietara platformei de închiriat apartamente în regim hotelier Rezident, care administrează unităţi la malul mării, în Bucureşti şi la Predeal, a investit 2,2 milioane de euro în Euforia Retreat & Spa, un hotel boutique aflat în Eforie Sud, pe care l-a deschis în luna iulie a anului trecut. Antreprenoarea îşi doreşte să atingă un grad mediu de ocupare anual de 70%, ţinând cont că unitatea de cazare este deschisă pe tot parcursul anului.
citește mai multSphera Franchise Group, compania care administrează restaurantele sub brandurile KFC, Taco Bell şi Pizza Hut de pe piaţa locală, are în plan deschiderea de noi unităţi, însă dezvoltarea nu va mai fi una agresivă, aşa cum a fost în ultimii ani. Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group, spune că atenţia se va îndrepta către adăugarea de localuri de tip drive-thru.
citește mai multPiaţa imobiliară evoluează diferit în funcţie de zona ţării şi de segmentul pieţei, însă există, la nivel general, o prudenţă când vine vorba de noi investiţii. Andrei Lefter, cofondator al biroului de arhitectură DRS Architects, spune că segmentul rezidenţial înregistrează o încetinire, în timp ce retailul merge bine.
citește mai multCafeneaua Origo din Bucureşti a fost deschisă de către antreprenorul Mihai Panfil în 2013, într-un moment când conceptul de cafea de specialitate nici nu exista în România. Antreprenorul a pornit la drum din pasiunea pentru cafea, iar asta într-o perioadă în care nici furnizori de echipamente şi nici prăjitorii nu existau pe piaţa locală.
citește mai multLanţul de cafenele Tucano plănuieşte să ajungă la aproximativ 100 de unităţi în circa cinci ani, ceea ce ar însemna o dublare a numărului actual de localuri, spune Victor Gorea, head of franchise development în cadrul companiei. Tucano numără 50 de cafenele, având prezenţă în mai multe pieţe.
citește mai multAntreprenorul Mihai Staicu, o prezenţă discretă în mediul de afaceri autohton, a fondat în 1994 AD Auto Total, un business care se ocupă de distribuţia de piese auto şi care în prezent a ajuns la afaceri de 1,8 miliarde de lei.
citește mai multDorinţa românilor de a călători creşte de la an la an, astfel că apetitul pentru vacanţe se vede şi în rezervările făcute de aceştia pentru vizitele în afara ţării. Un apetit la fel de crescut pentru călătorii mai au doar nemţii, spune Cristian Pandel, fondatorul turoperatorului Christian Tour.
citește mai multAutomatizarea şi digitalizarea îşi fac loc tot mai mult în piaţa locală, indiferent de domeniul discutat, ajungând totodată tot mai aproape de oameni şi de casele lor. Gabriel Muntean, fondatorul Unikat, un producător de tâmplărie din Întorsura Buzăului, judeţul Covasna, este de părere că viitorul domeniului în care activează este automatizarea, astfel că tot mai multe uşi şi ferestre vor putea fi deschise doar dintr-o aplicaţie instalată pe telefon, inclusiv de la distanţă.
citește mai multPreţul laptelui începe să se stabilizeze, spune Diana Crişan, directorul executiv al producătorului de lactate Diami. Dacă în urmă cu şase luni acesta fluctua foarte mult, acum nu mai vin la fel de multe scumpiri de la furnizori.
citește mai multPreluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE