Afaceri de la zero
INTERVIU: Florin Ghinescu, Catalin Macrea Dumitru Guta asociati Face Off

INTERVIU: Florin Ghinescu, Catalin Macrea, Dumitru Guta asociati Face Off

26.05.2009, 14:56 Autor: Andreea Mioara Neferu

"Am pornit afacerea plecand de la ideea ca increderea reciproca este cel mai puternic atu", spun asociatii firmei Face Off, care detin pizzeria online GambinosPizza.ro. Florin Ghinescu (34 de ani), Catalin Macrea (28 de ani) si Dumitru Guta (26 de ani) si-au deschis businessul in martie 2008, "fara a avea un background in domeniu si constientizand ca a fi propriul tau patron iti ofera mai multa flexibilitate, dar si mai multe responsabilitati".

Ei spun ca incearca permanent sa speculeze noutatile si sa le aplice in cadrul afacerii lor, in decurs de numai un an devenind "pionieri" in activitatea lor prin lansarea primei pizzerii cu livrare la domiciliu non-stop si introducerea platii electronice prin POS pentru clienti. "Concurenta pe acest segment de piata este intr-adevar acerba, insa ne impulsioneaza. Nu trebuie sa reinventam roata, daca stim sa alaturam mintea si munca, cu siguranta vom fi cei mai buni", afirma asociatii firmei.
"Un manager adevarat este cel care se formeaza in mod permanent si creste alaturi de afacerea pe care o conduce. Nu am avut o reteta fixa cand am lansat pizzeria online si in consecinta, am evoluat si noi din punct de vedere antreprenorial odata cu businessul nostru", declara asociatii firmei.
"Cand e vorba de afaceri, facem afaceri. Munca a ajuns sa aiba prioritate intrucat petrecem foarte mult timp scufundati in acest business. Nu poti sa ai un alt serviciu si in acelasi timp sa te ocupi si de firma. Bineinteles, nu mai exista concedii planificate", considera reprezentantii GambinosPizza.ro.
Cei trei asociati recunosc ca tinta de a deveni milionari in euro vine de la sine. "Deocamdata suntem interesati sa reinvestim profitul in dezvoltarea business-ului prin specularea provinciei si punerea la punct a sistemului logistic. Vrem sa fim prima pizzerie din Bucuresti care garanteaza timpul de livrare", afirma cei trei asociati.

 

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania