Auto

Buick, "Loganul" de lux al americanilor face furori în China. Ce maşini americane preferă chinezii

Buick, "Loganul" de lux al americanilor face furori în China. Ce maşini americane preferă chinezii

Autor: Radu Racu

09.01.2012, 18:49 1685

Vânzările constructorilor americani de automobile în China continuă să crească pe măsură ce apetitul Asiei pentru mărcile din SUA se intensifică, alimentat de creşterea economică solidă din regiune, scrie Business Insider.


General Motors este cel mai mare câştigător al pieţei din China, cu 2,54 milioane de maşini vândute anul trecut în statul asiatic, în creştere cu 8,3% faţă de 2010. Ford, al doilea mare constructor nord-american, a plasat 520.000 de maşini pe piaţa chineză anul trecut, în creştere cu 7,5%, cele mai populare modele fiind Mondeo şi Focus.


Pentru General Motors, Buick este vedeta chinezilor, fiind considerat on marcă de lux. Mai bine de un sfert din maşinile GM vândute în China sunt Buick-uri. Un alt brand care câştigă teren puternic în China este Cadillac, cu 30.000 de unităţi comercializate, în creştere cu 73% faţă de 2010.



Datele Asociaţiei Producătorilor de Automobile din China arată vânzări de 13,1 milioane de unităţi anul trecut, în creştere cu 5,3% faţă de 2010.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels