Auto

Mobile.ro vrea să atragă mai mulţi dealeri după ce a renunţat la tarife

16.07.2010, 14:19 794

În luna februarie a acestui an platforma de anunţuri auto onlinemobile.ro, care apartine mobile.international, compania germanăcare deţine mobile.de, cel mai mare site de anunţuri auto dinEuropa, a eliminat plata de pe siteul românesc pentru a atragedealerii care doresc să-şi reducă cheltuielile.

"Siteul mobile.ro profită după urma crizei deoarece dealerii vândmai greu şi doresc să-şi optimizeze businessul, iar noi nu percepemniciun tarif pentru anunţuri", a spus Remigiusz Smolinski, countrymanager Polonia şi România în cadrul mobile.international, care asubliniat că veniturile masive provin din Germania, unde clienţiiplătesc aproximativ 10 euro pentru un anunţ. În prezent mobile.roare 23.400 de anunţuri postate, nivel comparabil cu cel alautovit.ro, cel mai mare jucător de pe piaţa locală, şi 1,2 mil. devizualizări pe lună, potrivit studiilor SATI, faţă de 3 mil. devizualizări în cazul autovit.ro, conform trafic.ro. Sprecomparaţie, în Polonia mobile.eu, are 50 mil. de vizualizări şi700.000 de vizitatori unici, faţă de 434.000 cât are versiunearomânească.

Potrivit datelor mobile.international, pe site-ul mobile.ro sunt30.000 de anunţuri din România, care aparţin a 1.200 de dealeri şipersoane fizice. Procentul dintre dealeri şi persoane fizice estede 50/50.

"În Germania din totalul anunţurilor postate pe mobile.deaproximativ 10% aparţin persoanelor fizice, în timp ce procentulacestora creşte la 40% în Polonia şi la 50% în România", a spusSmolinski.

În prezent ambele ţări sunt interesate în primul rând deimporturile de maşini second-hand. În ceea ce priveşte cererea deautomobile cross-border Polonia este în continuare numărul unu,urmată de România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO