Ford ia în calcul mutarea producţiei modelului Fiesta din uzina din Köln, Germania, unde se asamblează de mai bine de 35 de ani, în cea de la Craiova, unde este produs din vara anului 2012 monovolumul de clasă mică B-Max, singurul model asamblat în prezent la Craiova.
Potrivit site-ului german Bild.de, decizia analizată de americani are la bază costurile de producţie mult mai mici din România. La Craiova producţia unui Ford Fiesta ar fi cu 1.300 de euro mai ieftină decât în uzina din Köln, adică cu aproape 10% din preţul de piaţă al maşinii, într-o perioadă în care Ford Europa are pierderi anuale evaluate la sute de milioane de euro. Mutarea ar urma să aibă loc în 2017, astfel că uzina Ford de la Craiova ar mai avea de aşteptat încă trei ani pentru a ajunge la o producţie anuală de peste 200.000 de unităţi, valoare care trebuia atinsă încă din 2011, potrivit contractului de privatizare semnat în septembrie 2007.