Auto

Renault plănuieşte să îşi diferenţieze maşinile de cele produse de Dacia. Dacia va rămâne o marcă entry-level

Renault să îşi diferenţieze maşinile de cele produse de Dacia. Dacia va rămâne o marcă entry-level

Autor: Adrian Voicu

11.11.2010, 17:08 49

Renault se pregăteşte să pună capăt împărţirii logo-urilorRenault şi Dacia pe aceleaşi modele de maşini, scrie Wards Auto.

Într-un interviu acordat publicaţiei de designerul şef alRenault Laurens van der Acker, primul pas spre diferenţiereamărcilor va fi o nouă grilă faţă asemănătoare celei de pe modulconcept DeZir.

Conform acestuia, decizia de rebadging al modelelor Dacia Loganca Renault a făcut parte din programul de conştientizare abrandului Renault pe pieţele emergente, această politică ţinândînsă de strategiile pe termen scurt ale companiei.

"Vom folosi încă drept bază de pornire modelele Dacia, dar vomîncepe să schimbăm caroseria, barele faţă şi spate, grilajul faţăşi farurile", a spus van den Acker. "Rezultatele sunt foartepromiţăttoare. Asta ne va permite să ne apropiem tot mai mult de oimagine Renault".

Renault vinde maşini Logan sub brand Dacia în România şi alteţări şi sub brand Renault pe pieţe emergente precum Brazilia, Rusiaşi Iran.

În 2005, 6,8% dintre autovehicule entry level au fost au fostvândute sub brand Renault. În 2009, cifra a crescut la 41,8% dincele 534.689 unităţi.

"Dacia va rămâne Dacia" a spus van den Acker. "Avem un brand cuun potenţial uriaş. Trebuie să separăm cele două mărci. Nu dorescsă le amestec".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO