Auto

Vânzările de maşini de lux avansează cu 15%, Lamborghini şi Bentley conduc plutonul

Vânzările de maşini de lux avansează cu 15%,...

Autor: Bogdan Alecu

15.10.2015, 00:04 241
Lansarea de noi modele, precum şi deschiderea unor noi centre susţin creşterea vânzărilor de maşini de lux, de 15% în primele nouă luni ale acestui an, la 188 de unităţi, potrivit datelor Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatri­culare a Vehiculelor (DRPCIV), luând în calcul mărcile Bentley, Porsche, Mase­rati, Ferrari, Lamborghini şi Rolls-Royce. ZF a luat în calcul mărcile care vând maşini cu un preţ de peste 200.000 de euro, ceea ce înseamnă că românii au cheltuit 37,6 mil. euro pe astfel de bolizi în perioada ianuarie-septembrie 2015.
 
Dintre cele şase mărci cel mai mare avans a fost înregistrat în primele trei tri­mes­tre de Lamborghini, care a urcat cu 33%, la patru maşini, în timp ce Bentley se află pe locul secund, cu un avans de 22% faţă de perioada similară a anului tre­cut, la 11 unităţi. Ambele mărci sunt co­mercializate de Porsche Inter Auto, care în 2013 inaugura centrul Pipera, cel mai scump dealership din România, rea­li­zat în urma unei investiţii de peste 15 mil. euro. Aici sunt comercializate bran­durile Audi, Porsche, Bentley şi Lam­borghini. La polul opus, mărcile Ferrari şi Maserati au înregistrat scăderi de vânzări în volum de 175% şi respectiv 20%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO