Lansarea de noi modele, precum şi deschiderea unor noi centre susţin creşterea vânzărilor de maşini de lux, de 15% în primele nouă luni ale acestui an, la 188 de unităţi, potrivit datelor Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), luând în calcul mărcile Bentley, Porsche, Maserati, Ferrari, Lamborghini şi Rolls-Royce. ZF a luat în calcul mărcile care vând maşini cu un preţ de peste 200.000 de euro, ceea ce înseamnă că românii au cheltuit 37,6 mil. euro pe astfel de bolizi în perioada ianuarie-septembrie 2015.
Dintre cele şase mărci cel mai mare avans a fost înregistrat în primele trei trimestre de Lamborghini, care a urcat cu 33%, la patru maşini, în timp ce Bentley se află pe locul secund, cu un avans de 22% faţă de perioada similară a anului trecut, la 11 unităţi. Ambele mărci sunt comercializate de Porsche Inter Auto, care în 2013 inaugura centrul Pipera, cel mai scump dealership din România, realizat în urma unei investiţii de peste 15 mil. euro. Aici sunt comercializate brandurile Audi, Porsche, Bentley şi Lamborghini. La polul opus, mărcile Ferrari şi Maserati au înregistrat scăderi de vânzări în volum de 175% şi respectiv 20%.