Companii

„Bunea Haiducul“, pariul CrisTim pe nişa mezelurilor tradiţionale

„Bunea Haiducul“, pariul CrisTim pe nişa mezelurilor tradiţionale

Autor: Gabriel Razi

23.09.2012, 22:19 374

Producătorul de mezeluri CrisTim, companie de­ţi­nu­tă de Radu Timiş, atacă segmentul magazinelor cu produse tra­diţionale prin brand-ul "Bunea Haiducul", marcă pozi­ţio­na­tă în segmentul premium al pieţei de profil. Prin această miş­care, producătorul de mezeluri, cu afaceri de 69 mil. euro anul trecut, a ajuns să deţină patru brand-uri, portofoliul fiind ex­tins agresiv pe parcursul ultimului an. În prealabil, Radu Timiş s-a concentrat în special pe consolidarea poziţiei în piaţă a brand-ului CrisTim.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO