Aspectul cel mai des reclamat de petenţi a fost nerespectarea condiţiilor contractuale/ normelor RCA, aspecte care s-au regăsit în 2.010 cazuri, acestea reprezentând 54,4% din total.
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a primit 4.689 de plângeri de la clienţii nemulţumiţi ai asigurătorilor în prima jumătate a acestui an, în creştere cu peste 17% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Asirom, Euroins şi City Insurance au fost cele mai reclamate companii de asigurări, împreună cele trei având circa o treime din numărul total de plângeri.
„Aspectul cel mai des reclamat de petenţi a fost nerespectarea condiţiilor contractuale/normelor RCA, aspecte care s-au regăsit în 2.010 cazuri, acestea reprezentând 54,4% din total. Printre alte aspecte sesizate s-au numărat şi neplata sau plata parţială a despăgubirilor de către asiguraţi/păgubiţi (21,7%), informaţii referitoare la sistemul bonus-malus (8,7%), respectiv solicitări de recalculare a valorii despăgubirilor (5,6%)“, a transmis ASF.