Bănci și Asigurări

BRD amână plata a 3 rate pentru clienţii retail şi prelungeşte cu 3 luni liniile de credit pentru micro-întreprinderi

BRD amână plata a 3 rate pentru clienţii retail şi...

Autor: Claudia Medrega

18.03.2020, 15:30 7556

BRD-SocGen, a treia cea mai mare bancă de pe piaţa românească, a anunţat măsurile pentru susţinerea clienţilor săi în contextul crizei coronavirus care constau în amânarea plăţii a 3 rate pentru clienţii persoane fizice şi prelungirea cu 3 luni a duratei facilităţilor pentru micro-întreprinderi.

“Ca parte a efortului împotriva efectelor negative ale pandemiei de COVID-19, BRD Groupe Société Générale continuă acţiunile de sprijinire a clienţilor săi prin noi facilităţi adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi micro-companiilor. Am construit împreună cu clienţii noştri până acum şi vom fi alături de ei şi mai departe. Le oferim acum clienţilor care se confruntă cu dificultăţi, soluţii pentru a reduce efortul de rambursare. Vom depăşi acest moment împreună”, a declarat Radu Topliceanu, directorul general adjunct al BRD, responsabil pentru activitatea retail.

BRD oferă pentru clienţii persoane fizice ale căror venituri sunt afectate temporar de efectele pandemiei de Covid-19, proceduri de amânare la plată pentru 1-3 rate, în concordanţă cu nevoile lor.

De asemenea, a fost creată o adresă de mail dedicată clienţilor care au nevoie să beneficieze de astfel de măsuri. Aceştia sunt rugaţi să scrie la: impreuna@brd.ro sau să contacteze banca online, în secţiunea special creată pe www.brd.ro.

Pentru micro-companiile (companii cu cifra de afaceri sub 1 milion de euro) şi clienţii persoane fizice autorizate (PFA) care sunt afectaţi temporar de efectele pandemiei de Covid-19, BRD a pregătit măsuri de sprijin care susţin continuarea fără întreruperi a activităţii, aplicate la cerere, în funcţie de situaţia individuală a acestora.

Astfel, BRD prelungeşte cu 3 luni facilităţile de credit pe termen scurt care expiră în următoarele 3 luni şi amână ratele împrumuturilor pe termen mediu şi lung, pentru o perioadă de până la 3 luni.

Clienţii micro-companii şi persoane fizice autorizate sunt rugaţi să îi contacteze în acest scop, prin e-mail sau telefon, pe responsabilii lor de clientelă.   

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO