Bănci și Asigurări

BT a convins 35.000 de clienti sa opteze pentru "abonamentul bancar"

06.01.2009, 17:55 21

Banca Transilvania a vandut la peste 35.000 de clienti produsul "abonament bancar", care permite o reducere de maximum 50% a comisioanelor pentru operatiuni in lei si valuta si se adreseaza clientilor IMM-uri cu o cifra de afaceri anuala de pana la 1,5 milioane lei, banca avand in total un portofoliu de peste 150.000 de clienti din aceasta categorie. Acest produs de fidelizare a clientilor IMM a fost lansat in iunie 2006 si upgradat anul trecut. Pentru clientii existenti, valoarea abonamentului bancar se fixeaza la fiecare sase luni, la o valoare cuprinsa intre 10 si 50 de euro. Valoarea fixata reprezinta media comisioanelor bancare achitate de client in ultimele sase luni. La sfarsitul fiecarei luni, practic banca returneaza maximum jumatate din comisioanele suportate de client, iar aceasta suma returnata reprezinta de fapt valoarea abonamentului bancar. Abonamentul bancar nu inseamna deci plata de catre client a unei sume fixe lunare. Pentru clientii noi, se face o estimare a valorii abonamentului de comun acord cu banca. "Conform datelor statistice, peste 80% dintre firmele mici si mijlocii nu folosesc credite bancare pentru sustinerea activitatii lor - fie a celei curente, fie a celei de investitii. Pentru aceste companii, unul dintre cele mai importante criterii in alegerea unei banci il reprezinta nivelul comisioanelor aferente platilor, incasarilor si operatiunilor cu numerar", spun reprezentantii BT.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO