Bănci și Asigurări

Care este ceasul omului de afaceri din România? Răspunsul, în primul catalog de orologerie al ZF

Care este ceasul omului de afaceri din România?...

Autor: Roxana Petrescu

13.07.2015, 00:00 688

Un set de cinci întrebări a fost trimis la aproape 178 de executivi şi antrepre­nori cu un singur obiectiv, acela de a afla care este ceasul mediului de busi­ness din România.

Pe lângă această in­for­maţie, prin intermediul aceluiaşi ches­tionar au fost identificate criteriile du­pă care managerii se ghidează în achi­ziţia unui ceas, dar şi care sunt mo­delele la care visează cei care „rotesc“ me­canismul economiei locale. 55 de ma­nageri şi-au făcut timp să răspundă la chestionar.

Aflaţi concluziile pe 20 iu­lie în catalogul de ceasuri şi bijuterii pre­mium, Timpul luxului.

„Dacă aş putea avea orice model de ceas, acesta ar trebui să fie vintage, care să fi aparţinut înainte lui Hemingway sau Audrey Hepburn“, a spus un ma­na­ger din sectorul ener­ge­tic, în timp ce un manager din con­strucţii spune că re­gretă investiţia de 10.000 de euro pe care a făcut-o într-un Hublot Big Bang.

„Mi l-am făcut cadou, puţin înainte de criză, un moft. A costat 10.000 de eu­ro, ca atare după criză nu l-am putut pur­ta în faţa angajaţilor din motive lesne de înţeles“, a spus managerul.

Tot în prima ediţie a catalogului Timpul luxului veţi găsi o colecţie de interviuri cu unii dintre cei mai impor­tanţi oameni din acest domeniu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24