Un set de cinci întrebări a fost trimis la aproape 178 de executivi şi antreprenori cu un singur obiectiv, acela de a afla care este ceasul mediului de business din România.
Pe lângă această informaţie, prin intermediul aceluiaşi chestionar au fost identificate criteriile după care managerii se ghidează în achiziţia unui ceas, dar şi care sunt modelele la care visează cei care „rotesc“ mecanismul economiei locale. 55 de manageri şi-au făcut timp să răspundă la chestionar.
Aflaţi concluziile pe 20 iulie în catalogul de ceasuri şi bijuterii premium, Timpul luxului.
„Dacă aş putea avea orice model de ceas, acesta ar trebui să fie vintage, care să fi aparţinut înainte lui Hemingway sau Audrey Hepburn“, a spus un manager din sectorul energetic, în timp ce un manager din construcţii spune că regretă investiţia de 10.000 de euro pe care a făcut-o într-un Hublot Big Bang.
„Mi l-am făcut cadou, puţin înainte de criză, un moft. A costat 10.000 de euro, ca atare după criză nu l-am putut purta în faţa angajaţilor din motive lesne de înţeles“, a spus managerul.
Tot în prima ediţie a catalogului Timpul luxului veţi găsi o colecţie de interviuri cu unii dintre cei mai importanţi oameni din acest domeniu.