Bănci și Asigurări

Citibank: Mizăm pe uşurinţa cu care românii folosesc canalele electronice de comunicare

Citibank: Mizăm pe uşurinţa cu care românii folosesc...

Autor: Razvan Voican

28.10.2013, 00:05 421
Citibank, sucursală a unuia dintre giganţii finanţelor mondiale, poate contribui la schimbarea peisajului bancar local chiar dacă nu are o prezenţă teritorială puternică, obiectivul fiind să ajungă la cât mai mulţi clienţi prin canalele electronice, afirmă Sebastian Kucharek, director executiv pe cash management şi tranzacţii globale.
 
„În România vedem o uşurinţă deosebită în utilizarea aparatelor de comunicare mobilă şi avem aici în acelaşi timp una dintre cele mai mari viteze pentru internet din lume. Vrem să profităm şi investim cât putem în platforma de banking electronic. Ţinta este să avem soluţii cât mai simple şi mai prietenoase, aşa încât clienţii să nu mai consume timp cu operaţiuni de bază. Nu suntem prezenţi în fiecare colţ al ţării, însă chiar şi aşa putem aduce schimbări pe piaţă“, spune bancherul polonez transferat în aprilie 2011 la Bucureşti pentru a dezvolta polul de cash management şi tranzacţii.
 
Citi tocmai a renunţat anul acesta la segmentul de retail, însă reprezentanţii băncii susţin că investiţiile în noi produse şi servicii pentru clientela corporate continuă, interesul pentru această zonă fiind probat inclusiv de preluarea businessului de custodie de la ING printr-o tranzacţie supervizată de Kucharek. Pentru uşurarea accesului la informaţii financiare şi de tranzacţionare Citi a lansat o aplicaţie pentru utilizatorii de tablete iPad, într-o formă mai sofisticată faţă de cea disponibilă pe smartphone.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO