Bănci și Asigurări

Costurile cu rebrandingul au înjumătăţit profitul NN, dar afacerile olandezilor cresc

Marius Popescu

Marius Popescu

Autor: Anelis Baciu

06.08.2015, 08:30 454
Cheltuielile ocazionate de trecerea de la brandul ING la NN au şters două treimi din profitul operaţional al NN Asigurări, cel mai mare jucător din piaţa asigurărilor de viaţă, care a ajuns la 18,5 mil. lei în primul semestru. Profitul net a fost de 7 mil. lei, la ju­mă­tate faţă de ianuarie-iunie 2014.
 
„Într-adevăr profitul din activitatea curentă s-a înjumătăţit din cauza costurilor cu rebrandingul, însă pentru a avea o comparaţie relavantă trebuie să excludem investiţia cu rebrandingul, pentru că este un cost excepţional care apare odată la câţiva ani. Dacă comparăm rezultatul operaţional brut din acest prim semestru cu cel de anul trecut obţinem o creş­tere de 25%“, a declarat pentru ZF Marius Popescu, director general al NN Asigurări de Viaţă.
 
Costurile cu rebrandingul s-au ridicat la 11,5 mil. lei în primul semestru, adică un sfert din bugetul total alocat. Investi­ţia totală în procesul de transformare în NN Asigu­rări este de 10 mil. euro (circa 44 mil. lei).
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO