Cheltuielile ocazionate de trecerea de la brandul ING la NN au şters două treimi din profitul operaţional al NN Asigurări, cel mai mare jucător din piaţa asigurărilor de viaţă, care a ajuns la 18,5 mil. lei în primul semestru. Profitul net a fost de 7 mil. lei, la jumătate faţă de ianuarie-iunie 2014.
„Într-adevăr profitul din activitatea curentă s-a înjumătăţit din cauza costurilor cu rebrandingul, însă pentru a avea o comparaţie relavantă trebuie să excludem investiţia cu rebrandingul, pentru că este un cost excepţional care apare odată la câţiva ani. Dacă comparăm rezultatul operaţional brut din acest prim semestru cu cel de anul trecut obţinem o creştere de 25%“, a declarat pentru ZF Marius Popescu, director general al NN Asigurări de Viaţă.
Costurile cu rebrandingul s-au ridicat la 11,5 mil. lei în primul semestru, adică un sfert din bugetul total alocat. Investiţia totală în procesul de transformare în NN Asigurări este de 10 mil. euro (circa 44 mil. lei).