Bănci și Asigurări

Erste: Clienţii băncilor din Europa Centrală şi de Est nu renunţă la vizitele în sucursale chiar dacă folosesc tot mai mult canalele digitale

Erste: Clienţii băncilor din Europa Centrală şi de...

Autor: Roxana Rosu

30.08.2019, 09:00 342

Clienţii băncilor din Europa Centrală şi de Est folosesc tot mai mult canalele digitale, continuând în acelaşi timp să facă vizite regulate în agenţii pentru a primi consultanţă din partea angajaţilor, arată un studiu realizat pentru Erste Group.

În medie, mai mult de 9 din 10 clienţi au fost într-o reprezentanţă bancară în ultimele 12 luni, mai des decât vizitele la doctor.

„Consumatorii din regiune vor să poată accesa serviciile bancare atât pe canale digitale, cât şi în su­cursalele fizice. Canalele di­gitale cresc constant în popu­­laritate şi au devenit prin­cipalul mod de deru­lare a tranzacţiilor zilnice. Dar consumatorii sunt in­teresaţi şi de asistenţa per­sonalizată pe care o pri­mesc de la consultanţii din bănci şi  informaţiile primite în discuţii faţă în faţă“, a  spus Peter Bosek, membru în boardul Erste Group Bank responsabil cu zona de retail banking.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO