Bănci și Asigurări

Gheorghe Grad, country manager România, Renomia: Brokerii au crescut pentru că la criza din urmă cu aproape 8 ani, piaţa de asigurări şi-a restrâns mult activitatea de distribuţie asigurătorii închizând birourile teritoriale

Gheorghe Grad: Nevoia de protecţie şi asigurare este mai degrabă apanajul acoperirii unor nevoi cărora, personal, nu poţi să le faci faţă în cazul unei cheltuieli excepţionale. În momentul în care gradul de bunăstare ţi-a crescut, conceptul de autoasigurare a capacităţii proprii de sustenabilitate de a acoperi orice nevoie de plată neprevăzută pare relativ uşor de realizat.

Gheorghe Grad: Nevoia de protecţie şi asigurare este mai degrabă apanajul acoperirii unor nevoi cărora, personal, nu poţi să le faci faţă în cazul unei cheltuieli excepţionale. În momentul în care gradul de bunăstare ţi-a crescut, conceptul de autoasigurare a capacităţii proprii de sustenabilitate de a acoperi orice nevoie de plată neprevăzută pare relativ uşor de realizat.

Autor: Mircea Nica

17.11.2022, 16:45 287

Creşterea observată de-a lungul timpului la companiile de brokeraj în asigurări a venit după criza din urmă cu aproape 8 ani, care a dus la restrângerea semnificativă a activităţii de distribuţie a pieţei de asigurări, în sensul că asigurătorii şi-au închis birourile teritoriale, a spus Gheorghe Grad, country manager România, Renomia, în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 2022, în cea de-a treia zi dedicată exclusiv asigurărilor.

„Brokerii au crescut pentru că la criza cunoscută din urmă cu aproape 8 ani, piaţa de asgiurări şi-a restrâns foarte mult activitatea de distribuţie în sensul că asigurătorii şi-au închis birourile teritoriale, aceasta fiind una din măsurile de protecţie împotriva necunoscutului din acea criză economică şi o mare parte din oamenii dintre vânzări implicaţi în vânzări directe în cadrul companiilor de asigurări au migrat către companiile de brokeraj. Aceasta este explicaţia principală a creşterii atât de mari a intermedierii. Dincolo de educaţia clientului care a înţeles că la un broker de asigurare poate să găsească soluţii multiple“, a explicat Gheorghe Grad la evenimentul care s-a desfăşurat în iulie.

El a mai adăugat că în prezent, vânzările directe ale companiilor de asigurări au rămas la niveluri relativ mici.

„Astăzi vânzările directe ale companiilor de asigurări au rămas la acele nivele relativ mici. Puţini sunt cei care au monetizat în continuare distribuţia directă“, a mai adăugat Gheorghe Grad.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO