Bănci și Asigurări

Cum încearcă BCR să atragă clienţii? BCR a dus dobânzile la depozitele în lei până la 8% şi a reintrodus depozitele în valută „ca răspuns la solicitările clienţilor“. Dana Dima, vicepreşedinte BCR: „Răspundem aşteptărilor clienţilor prin produse, prin soluţii“

Cum încearcă BCR să atragă clienţii? BCR a dus...

Autor: Claudia Medrega

02.03.2023, 00:07 1443

Decizia BCR de a majora dobânzile remunerate clienţilor retail la depozitele în lei spre 8%, precum şi reintroducerea depozitelor în valută în oferta băncii au venit ca răspuns la solicitările clienţilor băncii, după cum a declarat Dana Dima, vicepreşedinte retail la BCR, a doua bancă de pe piaţa locală după active.

„Dobânda mai mare la depozitele în lei este ca răspuns la solicitările pieţei, ale clienţilor noştri. Este o strategie pe care se bazează modelul nostru de business. Dincolo de ceea ce investim, ascultăm foarte mult ceea ce se întâmplă, ascultăm clienţii. Nu din alte motive. Răspundem aşteptărilor clienţilor prin produse, prin soluţii“, a explicat ea.

În 2022 BCR a înregistrat o reducere a depozitelor retail (minus 5,3% faţă de 2021, până la 43,7 mld. lei) compensată de creşterea depozitelor corporate (plus 20,1% faţă de 2021, până la 28,8 mld. lei). Pe total, depozitele atrase de BCR de la clienţi în 2022 au crescut cu doar 4,3% până la 75,5 mld. lei.

Vicepreşedintele BCR a menţionat că banca a investit foarte mult şi în strategia de diversificare, astfel că banii pe care un român îi economiseşte merg şi spre alte produse precum fonduri de investitii, asigurări, fonduri de pensii, nu doar în depozite, în funcţie de profilul de risc.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO