Bănci și Asigurări

ING a ajuns cu retailul in opt orase

20.01.2005, 00:00 23



ING Romania a deschis in primele doua saptamani ale acestui an sapte noi ING Office-uri, trei in Pitesti si patru in Constanta. Continua astfel proiectul de dezvoltare sustinuta a retelei de birouri destinate exclusiv serviciilor bancare si de asigurari pentru persoane fizice. In prezent, aceste servicii, reunite sub conceptul de "Self'Bank", sunt disponibile in 39 de locatii din opt orase: Bucuresti, Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca, Bacau, Brasov, Pitesti si Constanta.



Initial, ING isi propusese ca pana la sfarsitul lui 2004 sa extinda la 45 numarul de unitati dedicate retailului.



Misu Negritoiu, director general adjunct ING Bank Romania spune ca banca a deschis deja 30.000 de noi conturi, exclusiv pentru clienti persoane fizice.



" Pana la sfarsitul anului vom continua sa ne extindem in toate orasele importante din tara.Sunt semne clare ca initiativa ING de a oferi clientilor sai un program de lucru prelungit si produse adaptate nevoilor specifice a fost apreciata", a declarat Negritoiu.



Prin intermediul Self'Bank, clientii au posibilitatea de a depune sau retrage numerar in moneda nationala, si de a efectua o gama larga de operatiuni bancare incluzand transferuri intre conturi, schimburi valutare si plata facturilor curente (telefon, gaze sau electricitate).



Pachetul de servicii prin care clientii au acces la fondurile proprii sapte zile pe saptamana intre orele 7 si 23, este disponibil in Bucuresti in 20 de unitati.



Primele sase ING Office-uri din provincie au fost deschise la Craiova si Timisoara, fiind deja functionale cate trei in fiecare oras.



Chiar daca are in continuare regim de sucursala in Romania, ING a inceput in luna iulie a anului trecut un program de abordare a pietei de retail, mizand pe economiile de costuri presupuse de folosirea unor masini cu tehnologie avansata care suplinesc serviciile oferite de traditionalul functionar bancar.



Fiecare ING Office include doua zone de lucru - una administrata de manageri care ofera asistenta, si zona Self'Bank, care ofera clientilor posibilitatea de a-si gestiona singuri situatia financiara.



Oficialii ING considera ca in conditiile cresterii competitiei pe piata bancara romaneasca, diversificarea si flexibilitatea sunt elemente cheie pentru dezvoltarea bancilor.



Majoritatea bancilor de pe piata s-au lansat intr-o cursa a extinderii retelelor de sucursale. Atat cele de dimensiuni mici si mijlocii, dar si de liderii pietei. Astfel, BCR are in program anul acesta deschiderea a 50 de noi unitati, in timp ce BRD intentioneaza sa opereze prin 30 de noi locatii.



In joc este cota de piata in retail, disputata de un numar foarte mare de jucatori, dar care inca se vor putea bucura de un potantial considerabil de crestere a pietei in ansamblu.  razvan.voican@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO