Bănci și Asigurări

ING a vandut 6.000 de planuri financiare pentru copii in trei luni

30.05.2008, 12:25 43

ING Asigurari de Viata a vandut in perioada februarie-aprilie 6.000 de planuri financiare pentru copii, volumul fiind cu 116% mai mare decat cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile au depasit cu 60% nivelul estimat, in conditiile in care olandezii au derulat in aceasta perioada o campanie pentru promovarea acestor produse. Planurile financiare pentru copii sunt produse care presupun acumularea de fonduri prin depuneri ale clientului. Sumele urmeaza sa fie utilizate ulterior pentru sustinerea financiara a copiilor, iar in cazul decesului parintelui pe durata contractului, asiguratorul preia plata primelor. La suma asigurata se adauga in fiecare an participarea la profitul obtinut din investirea primelor de asigurare platite de client. Asigurarile pentru copii aduc circa 20% din afacerile ING Asigurari de Viata. In prezent, compania vinde doua astfel de produse - Debut 18 si Academica. Potrivit reprezentantilor ING, grosul vanzarilor este generat de planul Debut 18, acesta permitand o flexibilitate mai mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO