Bănci și Asigurări

Omniasig cheltuieste cateva milioane de euro pe promovare

Omniasig cheltuieste cateva milioane de euro pe promovare

Radu Stanescu

26.01.2007, 14:30 99

Omniasig, una dintre primele trei companii romanesti de asigurari generale, a inceput la sfarsitul anului trecut o campanie puternica de promovare, in valoare de cateva milioane de euro sume nete.
Campania, care pozitioneaza Omniasig ca furnizor de asigurari RCA, dar si de asigurari de locuinte, face parte dintr-un program strategic al companiei de intarire a brandului Omniasig pe piata asigurarilor.
"Vrem ca marca Omniasig sa fie mult mai cunoscuta decat pana acum, iar pentru aceasta vom utiliza toate mijloacele de comunicare", a spus noul vicepresedinte al companiei, Radu Stanescu, care se ocupa, printre altele, si de coordonarea activitatilor de marketing si vanzari. Spoturile sunt deja vizibile in presa si TV.
Stanescu a preluat aceasta pozitie la sfarsitul anului trecut. El fusese pana la acea data directorul companiei de aviatie Tiriac Air. Pana in primavara anului 2006, pozitia de vicepresedinte ocupata acum de Stanescu fusese detinuta de Iulian Dumitru, acum director general la Unita.
Omniasig face parte din grupul austriac Vienna Insurance (fostul WienerStaedtische), care mai controleaza in Romania companiile Unita, Agras si Omniasig Asigurari de Viata. Austriecii au preluat cea mai mare companie din grup, Omniasig in primavara anului 2005. Dupa un an, in primavara anului trecut, presedintele Omniasig, Constantin Toma, a preluat coordonarea tuturor afacerilor Vienna Insurance in Romania.
El a instalat trei oameni din echipa sa de la Omniasig in conducerea celorlalte trei companii ale Vienna Insurance, Unita, Agras si Omniasig Asigurari de Viata.
Unita si Agras isi vor vinde ca si pana acum produsele sub propriul nume, dar va fi subliniata mai puternic apartenenta lor la grupul Vienna Insurance, astfel incat campania de imagine pentru Omniasig se va rasfrange si asupra lor, spune Stanescu. De asemenea, cele trei companii au in vedere unificarea unora dintre activitati, pentru reducerea costurilor.
Omniasig este una dintre primele companii de pe piata pe segmentul asigurarilor auto si de bunuri. Compania a avut pe primele noua luni din 2006 o crestere de 25% a primelor brute subscrise, pana la 104 milioane de euro, ca urmare a includerii in rezultatele financiare ale companiei a celor doua companii achizitionate in 2005, Asirag si AGI, si estimeaza ca a pastrat ritmul de crestere pana la sfarsitul anului trecut.
Omniasig are un capital social de 29,5 milioane de euro. Compania a operat in 2006 o majorare de capital de 22 de milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO