Bănci și Asigurări

Poliţele unit-linked rămân neatractive: minus 5% la subscrieri

Theodor Ale­xan­drescu, preşedintele Metropolitan Life: Pe lângă scăderea performanţei a scăzut şi în­crederea că astfel de produse pot satisface nevoile celor care le cumpără.

Theodor Ale­xan­drescu, preşedintele Metropolitan Life: Pe lângă scăderea performanţei a scăzut şi în­crederea că astfel de produse pot satisface nevoile celor care le cumpără.

Autor: Anelis Baciu

12.09.2013, 00:05 286
Companiile de asigurări de viaţă membre ale UNSAR (asociaţia profesională a asigurătorilor locali) au vândut asigurări de viaţă de tip unit-linked (poliţe cu componentă investiţională) în valoare de 250 de milioane de lei (57 mil. euro) în primele şase luni, în scădere cu circa 5% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit calculelor efectuate de ZF pe baza datelor UNSAR.
 
Apetitul clienţilor pentru astfel de poliţe riscante s-a diminuat odată cu declinul accentuat al randamentelor oferite de piaţa de capital în criză. Astfel, ponderea acestora în vânzările totale de asigurări de viaţă a scăzut de la 42% în 2007 la 36% la jumătatea acestui an. Clienţii s-au orientat în paralel către asigurările tradiţionale, cu randamente mai mici, dar garantate de asigurător.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO