Bănci și Asigurări

Radu Topliceanu, director general adjunct retail BRD: Tehnologia o poţi implementa dacă ai resursele necesare, dar să schimbi atitudinea oamenilor este mult mai dificil

Radu Topliceanu, director general adjunct retail BRD

Radu Topliceanu, director general adjunct retail BRD

Autor: Mircea Nica

26.11.2020, 16:45 110

Structura arhitecturală a digitalizării, din perspectiva băncii, pare a fi destul de simplă, dar realitatea nu este perfectă, a declarat recent Radu Topliceanu, director general adjunct retail în cadrul BRD-ScoGen, în cadrul evenimentului FinVision, organizat de FintechOS.

„Dacă ne uităm din perspectiva băncii, structura arhitecturală pare a fi destul de simplă. Ai nevoie de o bază de pornire în care îţi pui datele tale şi imporţi datele terţilor, trebuie să ai un motor de decizie conectat la factorul de conţinut pentru a oferi un conţinut personalizat clienţilor. Realitatea nu este perfectă. Dacă ne uităm la toate aceste compo­nen­te sunt probleme peste tot. Înce­pând cu datele, trăim într-un mediu foar­te reglementat, ceea ce face folo­sirea datelor foarte complicată“, a explicat Radu Topliceanu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO