Bănci și Asigurări

Raiffeisen Bank a imbunatatit Smart Tel

25.02.2003, 00:00 219

Raiffeisen Bank a extins serviciul SmartTel, care permite accesarea informatiilor financiar-bancare prin intermediul telefonului mobil, la toate retelele de telefonie mobila. Serviciul este disponibil acum atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru persoane juridice, pentru toate retelele: Connex, Cosmorom, Orange si Zapp. In prezent, clientii Raiffeisen Bank au la dispozitie mai multe variante ale  serviciului: SmartTel Plus, care permite obtinerea de informatii prin apelarea numarului scurt 681 sau 1681 sau prin transmiterea de comenzi SMS la acelasi numar; SmartTel 3G, disponibil pentru abonatii Zapp, care pot accesa internetul prin intermediul telefonului mobil; SmartTel Wap, disponibil pentru abonatii Connex care au acces la internet cu ajutorul telefonului mobil. Serviciul SmartTel permite clientilor Raiffeisen Bank sa acceseze informatii despre conturile proprii, rulaj, dobanzi, ratele ce trebuie platite pentru credite, termene de plata sau scadente ale depozitelor, precum si lista ultimelor 5 tranzactii efectuate in cont.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24