Bănci și Asigurări

Roland Berger: Canalele alternative vor câştiga teren în industria asigurărilor

Roland Berger: Canalele alternative vor câştiga teren...

Autor: Anelis Baciu

05.11.2013, 19:36 294

Metodele alternative de vânzare în asigurări vor continua să câştige cotă de piaţă în perioada următoare, iar canalul brokerilor corporate şi bancassurance-ul (vânzarea de asigurări prin intermediul băncilor - n.red.) vor rămâne vitale pentru companiile locale de asigurări, potrivit unui studiu realizat de compania de consultanţă Roland Berger.

„Brokerii vor avea în continuare o poziţie dominantă şi vor câştiga cotă de piaţă în dauna agenţiilor şi vânzărilor directe prin reţeau teritorială. Bancassurance-ul şi canalul online sunt percepute ca având cel mai mare potenţial pe termen mediu”, explică experţii Roland Berger. Studiul a fost realizat pe baza răspunsurilor directorilor generali şi de vânzări ai celor mai mari companii de asigurare din şase ţări din regiune.

Potrivit studiului, canalele tradiţionale au încă o importanţă mai mare în România comparativ cu celelalte ţări din regiune, cu toate că eficienţa acestora raportată la cost este mai mică. Astfel, consultanţii Roland Berger susţin că există încă loc de reducere a costurilor pe aceste canale.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.11.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO