Bănci și Asigurări

Sistemul de plăţi şi internet banking al Raiffeisen a picat miercuri seară

Sistemul de plăţi şi internet banking al Raiffeisen a...

Autor: Ştefan Stan

13.05.2020, 19:18 3393

Clienţii Raiffeisen au întâmpinat miercuri seara dificultăţi la plata cu cardul şi la afişarea informaţiilor în cadrul platformelor de internet banking. 

Nu se cunoaşte încă motivul din spatele problemei. Raiffeisen a comentat pe pagina oficială de Facebook:  

”In prezent intampinam un incident ce impacteaza utilizarea cardurilor si afisarea informatiilor in cadrul platformelor de internet banking. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va asiguram ca lucram la solutionarea acestuia in cel mai scurt timp posibil”. 

Raiffeisen a mai avut la începutul anului probleme la sistemul de plăţi, după ce tranzacţiile realizate la terminalele Raiffeisen de către clienţii altor bănci au fost dublate în zilele de 29 şi 30 ianuarie. 

„Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacţiile efectuate de către clienţi ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăţi, pentru remedierea situaţiei în cel mai scurt timp posibil”, au scris duminică, pe Facebook, reprezentanţi ai Raiffeisen Bank.

- continuă - 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO