Bănci și Asigurări

UniCredit: 10.000 de carduri emise in sase luni

06.01.2005, 00:00 16

UniCredit a emis in 2004 peste 10.000 de carduri, dintre care 1.000 de credit, prin pachetele sale de servicii bancare complexe Comodo, Allegro si Presto, lansate la jumatatea anului.
Prin aceste pachete banca ofera, pe langa cardurile propriuzise si servicii de intrenet si Mobile Banking, precum si plata utilitatilor prin debitarea directa a contului.
Portofoliul de produse si servicii adresate clientilor individuali a fost completat cu un credit imobiliar/ipotecar. Pe segmentul de retail banca a lansat soluti financiare de cash management, salary payment si recent i - Vama, prin care plateste on-line in timp real taxele vamele, micsor-nd astfel timpul pe care marfurile clientilor sai il petrec in vama.
In 2004 UniCredit a investit 30 de milioane de euro (prin aportul in numerar al actionarului majoritar - grupul financiar UniCredit) in special in consolidarea retelei si dezvoltarea sistemului informatic centralizat. De altfel, planurile UniCredit prevad largirea in continuare a retelei de sucursale in urmatorii trei ani. In ultimele luni ale anului 2004 banca a desfasurat o campanie publicitara pentru promovarea produselor destinate segmentului de retail, cat si a imaginii proprii. O parte din fonduri au mers si catre programele de training al personalului, care este prevazut in strategia bancii.
UniCredit detine in prezent un capital de 2.100 de miliarde de lei (53,8 milioane de euro). Dupa primele trei trimestre ale lui 2004 banca inregistra un profit de 125 de miliarde de lei (3,1 milioane de euro) si detinea active totale in valoare de 12.885 de miliarde de lei (322 de milioane de euro), in crestere cu 123% fata de aceeasi perioada a anului 2003.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO