Bănci și Asigurări

UniCredit Tiriac cauta clienti pentru serviciul de internet banking

UniCredit Tiriac cauta clienti pentru serviciul de internet banking
26.01.2009, 18:59 32

 

UniCredit Tiriac Bank incearca sa gaseasca mai multi clienti pentru serviciile de internet banking, oferind o perioada de sase luni de testare a serviciului fara costuri. La sfarsitul celor sase luni, clientii pot sa opteze pentru prelungirea contractului, caz in care va trebui sa plateasca o garantie de 20 de euro, pentru dispozitivul digipass, care genereaza codurile necesare validarii operatiunilor. In cazul in care doreste sa renunte la acest serviciu, clientul trebuie sa returneze dispozitivul digipass la sucursala emitenta si sa inchida contul. "In anul 2008, numarul tranzactiilor efectuate prin internet banking de clientii bancii persoane fizice si IMM s-a dublat comparativ cu 2007. Este cert ca operatiunile bancare la distanta sunt tot mai apreciate si credem ca vor continua sa ia amploare avand in vedere si avantajele legate de costuri", a declarat Zoltan Major, vicepresedintele UniCredit Tiriac Bank, responsabil de divizia retail. Serviciile de online banking (dedicat clientilor individuali) sau business net (dedicat intreprinderilor mici si mijlocii) pot fi achizitionate in cadrul unor pachete de servicii si produse. Banca percepe comisioane cu 50% mai mici pentru operatiunile derulate prin platformele de internet banking comparativ cu cele practicate la casierie.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO