Bănci și Asigurări

Vânzările Allianz-Ţiriac au crescut cu 7% anul trecut. Creşterea a venit atât din poliţe generale, cât şi de viaţă

Remi Vrignaud

Remi Vrignaud

Autor: Anelis Baciu

03.03.2016, 00:06 140
Allianz-Ţiriac, cel mai mare asigură­tor local, a raportat anul trecut prime brute sub­scrise în valoare de aproape 1,1 mld. lei (239 mil. euro), cu 7% mai mult decât în 2014, avansul venind în principal din vân­zarea de poliţe generale.
 
Businessul cu asigurări generale, care repre­zintă 90% din subscrierile totale ale Al­lianz, a urcat anul trecut cu 7%, până la 953 mil. lei, în timp ce afacerile cu poliţe de via­ţă au crescut cu 5%, până la 109 mil. lei.
 
Cea mai mare parte a subscrierilor Allianz-Ţiriac, circa două treimi, vine din vân­zarea de poliţe auto (Casco şi RCA), în timp ce vânzările de asigurări property cu­mu­lează o treime din portofoliul total.
 
Digitalizarea şi automatizarea proce­selor ope­ra­ţio­nale, care pot contribui la scă­de­rea costurilor, au fost principalele obiective ale Allianz anul trecut. Compania a început de anul trecut să vân­dă poliţe prin intermediul unei aplicaţii online care le permite totodată clienţilor să notifice daunele aco­perite de poliţele auto.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO