James Grindley, CEO al CertAsig: Clienţii noştri sunt companii din diverse industrii şi de toate mărimile, de la IMM-uri cu un angajat şi până la companii multinaţionale active în mai multe ţări. Vedem 2017 ca pe un an cu un grad mai mare de maturizare pentru companii, care înţeleg din ce în ce mai bine faptul ca asigurarea potrivită le poate avantaja în afaceri, pe lângă protecţia faţă de diverse riscuri, produsele de asigurări specializate pot ajuta companiile să fie mai competitive.
♦ Cea mai mare parte a afacerilor, 65%, echivalentul a 7,1 milioane de euro, au fost realizate pe piaţa din România, în timp ce Turcia şi Bulgaria au generat 20%, respectiv 15% din total.
CertAsig, o companie de asigurări specializată pe segmentul corporate, a înregistrat prime brute subscrise în valoare de 11 milioane de euro în perioada ianuarie-septembrie a acestui an, în creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.