Bănci și Asigurări

Volksbank vrea mai multi clienti pe retail

13.10.2004, 00:00 14

Volksbank Romania se va orienta in viitor preponderent pe dezvoltarea segmentului de clienti persoane fizice si are ca target atingerea unei cote de piata de 2% din punctul de vedere al creditelor acordate.
"Pana in prezent am crescut conform planului, chiar mai repede pe segmentul de creditare. Pentru anul viitor ne propunem dublarea volumelor creditelor acordate si a depozitelor atrase. Pentru acest sfarsit de an avem planificat sa obtinem o cota de 1% la depozite si de 2% la credite", a declarat Roaxana Bolocan, directorul diviziei de retail a bancii.
In prezent, creditele acordate de Volksbank clientilor persoane juridice sunt egale cu cele destinate segmentului de retail. Finantarile au fost acordatein proportie de 90% in valuta.
"Tinand seama de orientarea ferma a bancii catre segmentul de retail, urmarim ca in anii viitori acesta sa detina ponderea cea mai importanta. In acest sens ne extindem reteau teritoriala si canalele de distributie externalizate", a mai spus Bolocan.
Banca a implementat recent un sistem informatic de gestiune a creditelor de retail, care permite acordarea si administrarea rapida a imprumuturilor standard.
Pana la sfarsitul anului banca are planificat sa deschida inca trei sucursale, astel incat reteau teritoriala sa ajunga la 17 unitati.
Oferta de produse a bancii s-a imbogatit recent cu un certifcat de depozit la sase luni in valuta, destinat persoanelor fizice si cu o facilitate de creditare pentru importatorii romani care colaboreaza cu agentii economici din Italia.
Volksbank a inceput pregatirile pentru implementerea carurilor Visa Gold. Banca planuieste, de asemenea, sa introduca un produs standard de creditare pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii (IMM) pe baza de scoring, care va optimiza procedura de finantare pentru acest segment de clientela.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO