„Clienţii noştri au ieşit bine din această perioadă şi noi la fel. Aş fi mai reţinut în a spune că am ieşit din criză şi că totul s-a terminat, trebuie să ne menţinem alerţi. Avem o aşa-zisă revenire, dar ceea ce este critic pentru prezentul şi viitorul nostru este cum ne vom folosi de această oportunitate pentru a transforma economia şi societatea“.
Priorităţile BCR, a doua cea mai mare bancă din sistemul bancar local după active, sunt digitalizarea, zona de sustenabilitate şi educaţia financiară, după cum spune Sergiu Manea, preşedinte executiv al BCR.
„Cea mai mare provocare acum rămâne aceea de a demonstra în fiecare pas că existăm pentru clienţii noştri, asta nu se rezolvă printr-un simplu statement. Ca priorităţi pentru noi rămân zona de digitalizare inteligentă, avem şi zona de sustenabilitate pentru că este o oportunitate uriaşă de transformare a businessurilor şi a economiei. Nu în ultimul rând, provocarea noastră se cheamă educaţie, atât intern cât şi educaţie pentru clienţi - educaţie financiară, educaţie de business, educaţie digitală şi educaţie de sustenabilitate“, a declarat Sergiu Manea în cadrul evenimentul ZF Bankers Summit 2021.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE