Business Construct

Retail: Fashion House asteapts 2 milioane de vizitatori

26.11.2008, 20:34 26

Proprietarii centrului comercial de tip outlet Fashion House, care va fi deschis pana la sfarsitul anului, vizeaza in primul an de functionare circa 2 milioane de vizitatori, care ar putea cheltui fiecare 100 de euro in cadrul Fashion House. In primavara anului viitor ar putea incepe lucrarile la cea de-a doua etapa a proiectului, care va creste suprafata inchiriabila cu 4.500 mp si ar trebui finalizata in toamna.

Magazinele din Fashion House vor avea preturi mai mici cu cel putin 30% fata de cele din mallurile obisnuite, printre cei 65 de chiriasi care au semnat deja contracte numarandu-se Adidas, Puma, Benetton, Replay, Mango, Stefanel, Levi’s, BSB, Diverta sau Mobexpert. Fashion House va avea in aceasta prima etapa o suprafata inchiriabila de 16.000 mp, inchiriata in procent de circa 80%, procesul fiind derulat de catre firmele Jones Lang LaSalle si Cushman & Wakefield Activ Consulting. In cadrul proiectului, dezvoltat da catre firma belgiana Liebrecht & wooD sub forma unui parc de retail, la inceputul lunii decembrie vor fi deschise un magazin de mobilier Kika si o unitate Technomarket, dupa ce in vara aici a fost deschis primul magazin Hornbach din Romania. Investitia realizata de Liebrecht & wooD in acest proiect se ridica la circa 65 mil. euro, in conditiile in care unitatile Kika si Technomarket au fost dezvoltate de catre operatorii magazinelor. Liebrecht & wooD a mai realizat parcul de afaceri Victoria Park din Baneasa si a inceput dezvoltarea proiectului Militari Shopping Center, ambele vandute ulterior catre Immoeast, respectiv Atrium Real Estate. In aceasta perioada, in care pretul terenurilor a inceput sa scada, compania vizeaza noi achizitii.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO