Business Hi-Tech

Abonamentele la net si TV cresc in pofida recesiunii economice

05.11.2009, 23:40 64

Romtelecom si UPC au castigat clienti pe internet si televiziunechiar daca si-au redus ratele de crestere, arata rezultatelefinanciare ale celor doua companii pe al treilea trimestru.
Romtelecom a castigat 76.000 de clienti noi in T3 pe TV siinternet, cresterea ajutand operatorul sa compenseze scaderilecontinue de pe telefonia fixa, principala sa linie de business.Fata de anul trecut baza de clienti pe TV si net a urcat cu 49,respectiv 33%.
UPC, al doilea operator de cablu TV, a castigat intr-o luna de zile3.000 de clienti pentru cel mai scump serviciu al sau -televiziunea de inalta definitie, iar peste 23.000 de utilizatoriau migrat in T3 de la cablul analogic la cel digital. "Nivelulvanzarilor (de servicii - HD n. red.) in acest interval scurt detimp se situeaza peste estimarile noastre initiale", a comentatSeverina Pascu, directorul financiar al UPC.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels