Business Hi-Tech

Bad Habits devine agenţia de social media pentru OLX, cea mai mare platformă de anunţuri de pe piaţa locală. Parteneriatul vizează dezvoltarea strategiei digitale şi crearea de content pe principalele platforme de social media

Andreea Stoican-Popescu, Senior PR & Campaign Manager OLX România, Bulgaria, Portugalia

Andreea Stoican-Popescu, Senior PR & Campaign Manager OLX România, Bulgaria, Portugalia

Autor: Cristina Bellu

11.01.2023, 13:36 2112

Agenţia de advertising Bad Habits, fondată în urmă cu doi ani pe piaţa locală, a început colaborarea cu OLX, cea mai mare platformă de vânzare-cumpărare din România, în urma unui pitch organizat în 2022.

Parteneriatul dintre Bad Habits şi OLX vizeză dezvoltarea strategiei digitale şi crearea de content pe TikTok, Instagram, Facebook şi new channels.

„Echipa de marketing OLX crede cu tărie în parteneriatul agenţie-brand şi fiecare account manager sau creativ care lucrează pentru brandul OLX este parte din echipă.”, spune Andreea Stoican-Popescu, Senior PR & Campaign Manager OLX România, Bulgaria, Portugalia.

OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieţei locale de anunţuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunţuri active şi o medie lunară de peste 12 milioane de vizitatori, potrivit SATI.

„Dăm startul unui parteneriat ghidat de 2 misiuni: comunicare relevantă pentru milioanele de consumatori OLX şi cu rezultate de impact pentru brandul nr. 1 pe acest segment.”, spun reprezentanţii Bad Habits.

OLX.ro, cea mai mare platformă de anunţuri de pe piaţa locală, care atrage zilnic chiar şi un număr de aproape un milion de vizitatori unici, fiind astfel unul dintre cele mai accesate site-uri din România, a raportat pentru 2021 afaceri de 206,5 mil. lei (41,9 mil. euro), în creştere cu 36% faţă de anul precedent, conform celor mai recente date disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.

Compania a raportat un profit net de 64,4 mil. lei, în creştere cu 9% faţă de anul precedent, cu un număr mediu de 166 de persoane, un plus de peste 50 de oameni faţă de anul anterior, conform sursei citate.

OLX face parte din grupul Prosus, care deţine printre altele pe piaţa locală şi eMAG – unul dintre cele mai mari magazine online din regiune. 

 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO