Business Hi-Tech

Bilanţul Orange după două luni şi jumătate de net gratuit la metrou: trafic dublat

Bilanţul Orange după două luni şi jumătate de net gratuit la metrou: trafic dublat

Autor: Adrian Stefan Seceleanu

19.01.2012, 00:02 981

Traficul de date înregistrat de Orange în staţiile şi tunelurile metroului din Bucureşti în perioada 1 noiembrie 2011 - 15 ianuarie 2012, când accesul la serviciile de date mobile a fost gratuit pentru toţi clienţii companiei, s-a dublat au declarat pentru ZF reprezentanţii operatorului.

"În perioada promoţiei, traficul de date de la metrou s-a dublat. Chiar dacă luna decembrie a avut un număr mult mai mic de clienţi la metrou (faţă de noiembrie), datorită faptului că bucureştenii au plecat în concedii, volumul de trafic a rămas la acelaşi nivel", potrivit reprezentanţilor companiei. Pe durata gratuităţii, un client a consumat, în medie, 20 MB într-o lună doar la metrou, potrivit datelor Orange. "Ca fapt divers, o situaţie extremă de utilizare - în noaptea de Revelion, a existat o singură sesiune de 12 GB."

Compania nu a oferit detalii despre numărul total de clienţi care au testat serviciul. În timpul săptămânii metroul are zilnic peste 600.000 de călători, în timp ce în week-end numărul acestora este de 250.000, potrivit datelor Metrorex. Orange a lansat această campanie cu scopul de a încuraja clienţii să folosească serviciile de date.

Şi-a atins campania ţinta? Compania nu a oferit detalii, însă a precizat că şi pe viitor îşi va continua eforturile de a încuraja utilizarea serviciilor de date. La finele lunii septembrie 2011 Orange avea 10,1 milioane de clienţi, dintre care 4,3 milioane utilizau serviciile de net mobil. În primele nouă luni din 2011 compania a înregistrat venituri de 698 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO