Business Hi-Tech

Clienţii Vodafone pot plăti bilete la film printr-o aplicaţie de pe telefon

Foto Andreea Alexandru

Autor: Adrian Seceleanu

30.04.2013, 21:12 307

Clienţii Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, pot rezerva şi plăti biletele pentru cinematograful Hollywood Multiplex din Bucureşti Mall direct prin intermediul smartphone-ului, printr-o aplicaţie instalată pe telefon.

Pentru achiziţionarea biletelor electronice, posesorii de telefoane mobile îşi pot alege filmul dorit şi ora de difuzare a acestuia direct din aplicaţia gratuită Cinemagia, compatibilă cu sistemele de operare iOS, Android, Symbian şi Windows Phone.

Odată selectat filmul, utilizatorii îşi pot alege locurile în sala de cinema şi, ulterior, plăti biletele, în mai puţine etape, direct de pe telefon. Pentru accesul în sălile de cinema, utilizatorii trebuie să scaneze de pe ecranul telefonului mobil codul biletului, primit printr-un SMS sau e-mail generat automat în momentul plăţii.

Costul biletului, similar cu cel din cinematograf, calculat în euro la cursul oficial al zilei, va fi dedus din credit, pentru utilizatorii de cartele preplătite, respectiv adăugat facturii, la cursul oficial din luna emiterii acesteia, pentru abonaţii serviciilor Vodafone.

Cinemagia.ro, Grand Cinema Digiplex şi Vodafone au lansat în iulie 2012 opţiunea de rezervare şi plată a biletelor de cinematograf direct prin intermediul telefonului mobil. Până în prezent au fost vândute peste 20.000 de bilete, iar procentul plăţilor efectuate prin factura Vodafone este în acest moment de 69%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO