Business Hi-Tech

Compania htss, specializată în furnizarea de servicii software de business, afaceri de 32,1 mil. euro în 2022, plus 16%. „Pentru anul 2023 estimăm afaceri de 40 mil. euro şi vizăm creşterea echipei”

Valentin Preda, Chief Retail Officer în cadrul htss.

Valentin Preda, Chief Retail Officer în cadrul htss.

Autor: Alexandra Cepăreanu

08.02.2023, 13:08 228

Compania High-Tech Systems & Software (htss), specializată în furnizarea de servicii software de business, a încheiat anul 2022 cu afaceri de 32,1 milioane de euro, înregistrând o creştere de 16% faţă de anul 2021, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei care, pentru acest an, estimează afaceri de 40 de mil. euro. De asemenea, planurile pentru anul în curs vizează şi extinderea echipei.

„În 2021, grupul htss era format dintr-o echipă de 400 de specialişti. Până la finalul acestui an ne-am propus să creştem cu 50%. Ne uităm atât după specialişti cu experienţă cât şi după programatori aflaţi în primii ani ai carierei”, a spus Valentin Preda, Chief Retail Officer în cadrul htss.

Înfiinţată în 2012, htss dezvoltă produse software de business pentru companii din industrii precum healthcare, retail, logistică sau financiar. În prezent, compania are în portofoliu peste 1.000 de clienţi, în 11 ţări.

Potrivit reprezentanţilor companiei, printre cele mai căutate soluţii dezvoltate de htss se numără telemedica – soluţie de telemedicină; omnimedica – solutie software pentru clinici si spitale; shiftin – software de planificare automată a turelor de lucru sau mindclass – platformă de e-learning.

În 2022, htss a lansat la nivel internaţional două produse - mindclass şi shiftin, iar în 2023 grupul va lansa o nouă soluţie de gestiune pentru farmacii care va deservi, în primă fază, clienţii actuali ai htss din România şi în alte ţări din Europa.  

„Ne dorim să trecem de la statutul de furnizor de POS la cel de farmacie a viitorului, îmbinând tehnologia proprie cu diverse alte inovaţii care includ recunoaştere facială, vending machines, dispensing machines, iBeacons şi afişaje digitale care să stimuleze personalizarea la POS, precum şi integrarea între POS şi alte surse de date despre clienţi, pentru a impulsiona cross-selling-ul,” a adăugat Valentin Preda.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels